Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako osittainen hoitovapaa vuosilomapäiviin?

Vierailija
31.07.2014 |

Vähentääkö siis niitä tms.?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo vapaa on järjestetty? Ei vaikuta lomapäivien kertymiseen, mutta vuosilomapalkkaan saattaa vaikuttaa.

Vierailija
2/6 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se. Lomapäiviä kertyy kuten ennenkin ja kuluu kuten ennenkin eli 6pv/vko ainakin meillä. Vaikka teen töitä 4pv/vko, 30t/vko. Mutta lomarahaan se vaikuttaa eli lomaraha lasketaan sen ositt.hoitovapaan palkan mukaan.

Ja koska tuntileimausjärjestelmä on niin urpo, että ymmärtää 30t/vko olevan aina 5pv/vko 6t/pv, se tekee kaikista päivistä 6t mittaisen. Jos olen vaikka kurssilla tai toisessa toimipisteessä ja leimaan matkapäivän, tulee tunteja vain 6 vaikka olen oikeasti 8t. Sitten joutuu jälkikäteen setvimään, että saisi järjestelmään ne tunnit edes jotenkin oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta lomakertymään mutta esim. kvtes: ssä vaikuttaa loma-ajan palkkaan ja lomarahaan jos olet edellisen vuoden aikana ollut osittaisella hoitovapaalla.

Vierailija
4/6 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta lomapäivien kertymiseen. Palkka pienenee kun työaika vähenee, ja kun lomarahana maksetaan x% palkasta, niin toki lomarahakin silloin pienenee.

Vierailija
5/6 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan hakea Kelasta osittaista hoitorahaa? Itse en edes tiennyt tällaisen olemassaolosta, mutta sitä sai onneksi haettua takautuvasti.

Vierailija
6/6 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Kvtesin mukaan voi vähentää vuosilomapäiviä mikäli työpäiviä kuussa tai viikkotunteja tulee alle tietyn rajan. Valtiolla sama juttu. Lue tessisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän