Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva hikoilee vaunuissa?

Vierailija
31.07.2014 |

Hikoileeko muiden vauvat vaunuissa/rattaissa? Meijän vajaa 5kk poika oli eilen ihan hiestä märkä selästä ja päästä kun käytiin ihan pienellä kävelylenkillä.

Siirryin käyttämään vaunujen ratasosaa kun ei enään viihtynyt kovassa kopassa.

Vaunuina meillä on emmaljungan tekonahka oisko joku duo edge malli.

Hikoileeko muiden lapset esim. kankaisissa rattaissa? Johtuukohan se hikoilu vaan siitä kun on keinonahkaa eikä hengitä yhtään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä johtuu, vai oliko sulla villapuku lapsen päällä? Meidän tyttö oli vauvana, ja on edelleen kova hikoilemaan.

Vierailija
2/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo villapuku ja sit vielä toppahaalari, no ei. Siis pelkkä t-paita body oli päällä.

Eikö kankaisissa vaunuissa hikoile kenenkään vauvat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä kovilla helteillä ku pelkkää vaippaa vauvalla.En myöskään hattua,tietysti jos suoranaisessa auringonpaisteessa on niin sitten.Yöllä myös pelkät vaipat.Vauvan lämpöä on helppo seurata niskasta ja nenästä.

Vierailija
4/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuppa itse keinonahkasohvassa näillä helteillä...

Vierailija
5/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä kangaspäällysteisessä vaunussa hikoillaan ihan yhtä paljon.

Vierailija
6/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä helteillä opjalla pelkkä vaippa päällä, hikoaa silti. on muutenkin kova hikoilemaan

Vierailija
7/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kolmikuiseni on kova hikoilemaan, oli sitten vaunuissa tai ei. Pelastus on kostea harso peittona, käytän sitä lähinnä vaunuissa ja iltaisin nukkumaanmennessä, viilentää kivasti ja nopeasti, vauvakin on selkeästi tyytyväisempi.

Vierailija
8/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää, kysellään, miksi vauva hikoilee vaunuissa! Ehkä sillä on kuuma! Oletko huomannut, että on helle?

Vierailija
9/9 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai mä nyt sen tajuan että hikoilee kun on kuuma, lähinnä kiinnosti tietää että hikoileeko muiden vauvat kangas vaunuissa paljon, että pitääkö miettiä uusia rattaita keinonahkaisten tilalle.

Toi kostea harso oli hyvä vinkki, kiitos siitä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme