Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leopardikuosi vaatteissa

Grauh
22.07.2021 |

Olen hurahtanut loepardikuosiin. Mitä mieltä olette eläinkuoseista vaatteissa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, tälläkin hetkellä leopardiprinttiä päällä. Olen käyttänyt eläinkuoseja jatkuvasti lapsesta asti. Olen ruskea ja ihailin Mel B:tä pikkutyttönä yli kaiken. Luulen että fiksaatio alkoi siitä! Mua ei häiritse yhtään mauttomuus tai halppisvaikutelma. Nyt 33v. ja luultavimmin vedän leopardit päällä suoraan mummeliksi asti.

Vierailija
22/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki on kiinni vaatteen kantajasta ja asukokonaisuuden stailauksesta. Rohkea kuosi ei kaikille sovi. Mun mielestä kannattaa huolitella koko paketti, kun kantaa näyttäviä kuoseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetellyt kuka näitä käyttää. En ole vielä koskaan nähnyt yhtään ihmistä, joka näyttäisi hyvältä tai tyylikkäältä eläinkuosissa. Tyylitön ja halpa lookki.

Vierailija
24/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on löysä leopardimekko, vähän kyllä arveluttaa et onko se ihan hirveä. Mutta kiva ja viileä päällä.

Vierailija
25/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä, huokean ja mauttomuuden huippu. No, meitä on monenlaisia, onneksi kaikki eivät ole tyylikkäitä, ainakin erottuu kissoista.

Vierailija
26/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Halvan näköistä.

Kieltämättä, mutta juju onkin, että pitää olla vähän huumorinpilkettä ja itseironiaa, kun laittaa lepardia ylleen. Eli se halpuus pitää tajuta osana juttua. TOinen puoli asiaa on, että se kuosi ja värit ovat tosi ihoystävälliset. Monet tukan ja ihon värit näyttää hyvältä leopardikuosissa, siinähän on lempeät maavärit pohjalla vaikka kuosin psykologinen viesti on räyhäkkä. Itte välillä käytän leopardihuivia, sitä vähän nolostellen, koska toi halpuus on ihan totta mutta tykäten niistä väreistä ja kuvioista. Vanhemilla daameilla erityisen karismaattinen, koska siinä iässä toimii ilman pelkoa liiasta viettelevyydestä.

Vierailija
27/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin klassinen w*t*-kuosi kun olla vaan ja voi.

Vierailija
28/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan leopardikuosia! Meillä on jopa leopardikuosilla verhoiltu sohva, ja se on upea 😍

Vierailija
29/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset tietää että miehet rakastaa leopardikuosia. Siksihän se tätä vihaa ja haukkumista aiheuttaa.

Vierailija
30/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Mun vauvalla on paljon leopardikuvioisia vaatteita ja itsellänikin tykkään

Vierailija
31/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin leopardikuvio kuin unikkokuvio vaatteessa. Unikosta tulee mieleen keittiötekstiilit.

Vierailija
32/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leopardikuosinen mekko sopi yllättävän hyvin yhteen farkkutakin kanssa, jalkaan siistit ja puhtaat tennarit. Mukavan rento kokonaisuus.

Peukku tälle. Tämä tyyli toimii! :) Monet ajattelevat vain niitä komedia-leopardileidejä haha

Vierailija
33/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pelkkää leopardia päällä, jopa talvella pipo. Oikeasti se on on musta pipo, mutta päällystin sen sellaisella huivilla, ompelin siis.

Naapurin nuoret kollit käy ihan kuumana.  Mouruaa tuolla rappukäytävässä, sähisevät toisilleen.

N59

Vierailija
34/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just on jalassa lumileopardikuosiset pyjamahousut. Ritsikatkin samaa kuosia sattumalta. Hyvää yötä.

Vierailija
35/41 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä, huokean ja mauttomuuden huippu. No, meitä on monenlaisia, onneksi kaikki eivät ole tyylikkäitä, ainakin erottuu kissoista.

Kissatkin erottuu mustista surmista, beesseistä ja burberryraidoista.

Vierailija
36/41 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Aivan sama kuin olisit valmis vetämään aidon nahan päällesi. Kuosi feikkaa sitä samaa, mitä aitokin.

Turkit ja nahat kuuluvat näille upeille eläimille, ei ihmisen niskaan.

Vierailija
37/41 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä mun päällä ! Ihmettelen kuka niitä voi käyttää ! Mulle tulee mielikuva että jotkut RÖÖKIMUIJAT iältään yli 50 v......

Siis yäk

Vierailija
38/41 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskanen kuosi. Valko-.

Vierailija
39/41 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Aivan sama kuin olisit valmis vetämään aidon nahan päällesi. Kuosi feikkaa sitä samaa, mitä aitokin.

Turkit ja nahat kuuluvat näille upeille eläimille, ei ihmisen niskaan.

Kulttuurista omimista.

Vierailija
40/41 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekoissa/paidoissa toimii, mutta housuissa jotenkin kaamea. Omistan ainakin 2 leo mekkoa, yhden t-paidan ja pari hupparia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi