Leopardikuosi vaatteissa
Olen hurahtanut loepardikuosiin. Mitä mieltä olette eläinkuoseista vaatteissa?
Kommentit (41)
Aika yhdentekeviä. Ei haittaakaan mutta en piittaakaan.
Sopii hyvin biksuihin ja alusvaatteisiin!
No ei sovi tällaiselle 46v tädille. Tulee puuma-efekti. Nuorille sopii ja vanhoille 65+ sopii.
Kaikki kissat on nylettyinä parhaita.
Vierailija kirjoitti:
No ei sovi tällaiselle 46v tädille. Tulee puuma-efekti. Nuorille sopii ja vanhoille 65+ sopii.
Puumat on just parhaita.
Yhdellä söpöllä leidillä oli taannoin leopardikuosinen, ihonmyötäinen paita, kun näimme. Olen ihan mielettömän ihastunut häneen ja oli ihanaa nähdä hänet siten, vaikka hänen puoleltaan se asuvalinta oli todennäköisesti aivan sattumanvarainen.
Kyllähän tuo tahtoo olla semmoinen puumakuosi. Itse välttelen. Ei tulisi mieleenkään vetää ns. puumakalsareita jalkaan
Leopard doesn't change it's spots. Sosiopaattien leikkejä kutsua ihmisiä eläimiksi.
Mua ei kyllä haittaa näyttää puumalta. Ihan suhteessa olen, mutta kiva keikuttaa leopardipyllyä silloin tällöin.
N40+
Musta näyttää kivalta mausteena eli ettei koko tyyli ole sitä leopardia.
Leopardikuosinen mekko sopi yllättävän hyvin yhteen farkkutakin kanssa, jalkaan siistit ja puhtaat tennarit. Mukavan rento kokonaisuus.
Näin tänään yhdellä kauppareissulla 2 leoprdinaista, ja mietin just, että onko leopardikuosi nyt joku hitti.
Vierailija kirjoitti:
Leopardikuosinen mekko sopi yllättävän hyvin yhteen farkkutakin kanssa, jalkaan siistit ja puhtaat tennarit. Mukavan rento kokonaisuus.
Myös päinvastoin sopii oikein hyvin: vaaleahkot farkut tai farkkuhame ja leopardihuppari!
Mikäs siitä jos tykkää, itse olen aina pitänyt leopardikuosia mauttomana. Ehkä ihan pienenä yksityiskohtana voi toimia, mutta en itse ikinä pukisi mitään leopardimekkoa tai -paitaa, ja leggingsit ovat ne pahimmat...
Tykkään leopardin täplistä ja tiikerin raidoista vaatteissa. Sukkia minulla on noilla kuvioilla niin monia etten osaa laskeakaan. Suureksi ilokseni löysin lumileopardi-kuvioiset legginsit viime kesänä. Niistä tuli heti lempihousut kotona ollessa. :)
Kyllä sorruin vartalonmyötäiseen leopardileninkiin toissa kesänä. Tykkään pitää harvakseltaan, ei ole aivan vailla komiikkaa tuo vaatekappale.
Huulipuna kuin huulipuna näyttää leopardin kanssa hyvältä.