Ketä edesmennyttä julkisuuden henkilöä kaipaat vieläkin niin paljon, että sattuu?
Ja jos ketään sellaista ei ole, niin ei tarvitse erikseen kertoa, ettet ole jäänyt ketään kaipaamaan niin paljon. Siinä tapauksessa voit jättää vain vastaamatta, niin pääsemme kaikki helpommalla.
Kommentit (172)
Sean Connery. Komia Bondina ja vielä komeampi vanhemmalla iällä. Aksentti kaikkine suhinoineen oli myös miellyttävä.
Gösta Sundqvist. Oli hieno sanoittaja ja ja laulaja.❤️ Tosin vähän kompleksi persoona.
Aki Sirkesalo. Tapahtunut oli ihan hirveän järkyttävää.
Obamaa, varsikin Trumpin aikana. Nyt on hieman parempi, mutta kyllä Barack oli paras USAn presidentti sitten Reaganin. (Joo, en ole demokraattien tai rebuplikaanien kannattaja vaan arvostelen saavutusten mukaan).
Juicen tapaa havainnoida maailmaa. Jon Lord muusikkona oli iso menetys.
Vierailija kirjoitti:
Obamaa, varsikin Trumpin aikana. Nyt on hieman parempi, mutta kyllä Barack oli paras USAn presidentti sitten Reaganin. (Joo, en ole demokraattien tai rebuplikaanien kannattaja vaan arvostelen saavutusten mukaan).
Öö millon Barack on kuollut? Ei oo mua ainakaan saavuttanut tämmönen uutinen.
Dianan murha oli tahallinen ajojahti ja se kyllä on ja se Monacon gaciraghi mikä sen nimi nyt oli Carolinen mies niin murhattiin veneellä se surettaa kun he oli rakkaudesta aviossa eikä kulissia. Sitten yleensä turhaan kuolleet siis tahallaan vaikka bussikuski tappaa asiakkaat ajamalla auton ulos tieltä mikä täysin turhaa ei mikään jumala omia luotujaan uhriksi tarvi että molokki on epäjumalia .
No Elvistä tietysti. Lähti niin nuorena. Kaikki jäi kesken.
Jos olen hengissä kun Charles Barkley kupsahtaa niin hän on ainoa joka tuntuu kun sukulaisen menettäisin! Saa minut aina hyvälle tuulelle ja hymyn huulille❤
Surullinen olen ollut esim. Sennan, Dianan ja George Harrisonin takia.
Dawid Bowie, esitti tosi koskettavia kappaleita ja oli monipuolinen taiteilija. 😥
Elvis oli nuorena poikana blondi myöhemmin musta. Siitä on YouTube videoita Jeesus videoitaEL tarkoittaa jumala .
Tony Halme oli hieno ja värikäs persoona.
Selena Quintanilla -Perez.
Liian nuorena lähti, paljon oli elämässään tapahtumassa, terve roolimalli lapsille, ja nuorille.
Kenelläkään ei hänestä ole missään vaiheessa ollut pahaa sanottavaa, eikä Selenakaan ketään tahallaan koskaan halunnut satuttaa, itseasiassa päinvastoin, pyrki aina sanomaan jotain hyvää ihmiselle kohdatessaan mm. nimikirjoitusta kirjoittaessaan.
Maanläheinen ihminen, jonka liiallinen luottamus ihmisiin kostautu, ja makso hänen henkensä.
En nyt niin että sattuu, mutta Elvis.
Olin liian nuori mennäkseni hänen edes viimeisiin konsertteihinsa. Olis ollut hienoa nähdä livenä.