Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupanmyyjät! Tykkäättekö jos asiakkaat rupattelee teille?

Vierailija
22.07.2021 |

Mitä mieltä te myyjät OIKEASTI olette rupattelevista asiakkaista? Ärsyttääkö juttelevat asiakkaat vai tykkäättekö jutella?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks mä oon alalla, että tykkään jutella ihmisten kanssa. :)

Vierailija
2/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei kiinnosta. Miksi pitää aina aloittaa sairaskertomuksia? Ihan siis todella henkilökohtaisia peräsuolen vuotoja ja hiivatulehduksia jaaritellaan tuntemattomille ihmisille?! Sanonkin suoraan että ei kiinnosta vaan oksettaa ja hae apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alalla, mutta uskoisin että se mistä puhuu ja miten puhuu ratkaisee aika paljon. Minusta on omassa työssäni mukava puhua mukavien ihmisten kanssa kiinnostavista asioista. En taasen ole yhtään kiinnostunut kenenkään sairauksista, salaliittoteorioista tai yleisesti negatiivisista ihmisistä. 

Vierailija
4/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäön, olen suuren kaupungin keskustassa töissä kaupassa ja siellä köy vanhuksia aamuisin tosi paljon, he tykkäävät jutella, ja mielellöni minä siinä työn toihussa heidön kanssa juttelen. Ainoa jolloin se vaivaa on kassavuoro, silloin harmittaa kun on niin kiire että joutuj sanomaan välillä että nyt ei ehdi enempää höpötellä.

Vierailija
5/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, kevyt ja kohtelias rupattelu on ihan ok. Ei ole aikaa syvälliseen keskusteluun.

Vierailija
6/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaa nyt vaan ne ostokset ja antakaa meidän hoitaa työmme. Huomenta/päivää/iltaa ja kiitos/ole hyvä riittävät.

Vierailija
7/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos mies on yli 185cm ja komea, eikä varakkuus ole pahasta..

Nam.

Vierailija
8/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä ja asiakkaasta.

Vierailija
9/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja en kovin hyvin sovi kauppaan töihin mutta muutama sana on ihan kiva vaihtaa. Sellaisia asiakkaita en jaksaisi millään jotka puhuvat todella paljon.