Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PARHAAT BLOGIT?

Vierailija
30.07.2014 |

Niin, mistä blogeista tykkäilette. Antakaa vinkkejä uusiin lukuelämyksiin!

Itse olen lukenut Colour me:ta varmaan viisi vuotta kohta ja edelleen tykkään. Harvoja bloggareita, jotka on pitäneet pään kylmänä blogiskenen myllerryksessä. Liian henk. koht. draamailuita tms. ei tuoda kaiken kansan esille, pidetään sopivasti joitakin asioita poissa blogin puolelta, mutta tulee kuitenkin sellainen tulle, että bloggari käy keskustelua lukijoidensa kanssa. Vastaa mukavasti jokaiseen kommenttiin ja päivittelee säännöllisesti, ja mikä tärkeintä - ei elä sellasta wnb-överiluksuselämää, jossa kaikki kodin pinnat on valkoisia, käsivarrella heiluu Chanel ja aamu alkaa shamppanjalla. Lisäksi iso iso plussa ihanasta tyylistä, vaikka itse pidänkin hieman hillityimmistä väreistä, ihanaa, että ihan joka bloggari ei verhoudu kotelomekkoihin, stilettikorkoihin, kauluspaitoihin ja trensseihin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colour me on myös omia suokkareita! Lisäks esim. Nelliinan vaatehuone ja rokkirekistä tykkään. Are you feeling fashionable oli ennen hyvä, mutta nykyään pelkkää mainosta ja muutenkin postauksista paistaa ettei ole enää oiken hommassa mukana vaan on pakkopullaa. Huumorimielessä luen just jotain lifeofsiljaa ja nataliaoonaa koska niihin ei mitenkään voi samaistua kun on niin eri elämä, ekaa luen kirjoittajan persoonan takia kun ei tiedä pitäskö itkeä vai nauraa ja nataliaoonaa koska se teksti on niin käsittämätöntä asioiden toistoa että se itsessään on jo viihdyttävää

Vierailija
2/2 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ence Boo, Evil Dressmaker, Aaveplaneetta ja Pin The Fuck Ups osaavat kirjoittaa mukavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla