Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet tänään?

Vierailija
30.07.2014 |

Ja mitä vielä suunnitelmissa tälle päivälle?

Itse olen vain ottanut rennosti koko päivän. Huomista tilipäivää odotellessa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä 7-13.30. Tulin kotiin, söin, katsoin sähköpostin. Olin ulkona, keräsin vadelmia. Nyt vain makoilen, täälläkin ukkostaa. Tänään taidan pitää vapaapäivän liikunnasta. Illemmalla voisin katsoa, jos tv:stä tulis jotain ja suunnitella tulevaa lomamatkaa.

Vierailija
22/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein täyden, kiireisen työpäivän tosi tukahduttavan kuumaksi lämmenneellä työpaikalla, töiden jälkeen menin työpaikan tietokoneelle pariksi tunniksi tekemään vähän tutkimustyötä. Sitten kävin kirjakaupassa ja hakemassa sushia ja mustikoita päivälliseksi. Ilta on tarkoitus olla lasten kanssa, lasten mentyä nukkumaan luen tenttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, hain pojan tarhasta syötiin ja mentiin ulos, kakka tuli heti, pestiin pylly ja kohta lähetään ulos, muija tulee tunnin päästä töistä sitten pääsen talliin.

Vierailija
24/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali päivä töissä ja töiden jälkeen käytin 89 vuotiasta ystävämummoa kaupassa. Kotona kilautin kuumaksi lapsille mikrossa eilen valmistettuja ruokia. Pyykkikone pörrää ja olo on mukava.

Vierailija
25/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lasten kanssa Lintsillä. Mies jo töissä ja yksi kunnon reissu tuonne rannekkeineen tänä kesänä aiemmin tehty, mut nyt vaan fiilisteltiin ja katseltiin, lapset kolusi ilmaislaitteita, ja syötiin hattarat.

Nyt pyykkään lakanapyykkiä ja toivon, että sen saa ulos kuivumaan, kun kuivausrumpu lämmittää liikaa.

Vierailija
26/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töissä 3,5h, parantelin migreeniä, vein auton korjaamolle, viimeistelin yhden hääpuvun. Siivoan ja perään vielä vierashuoneen ja talon puoltakin sen mitä ehdin. Pyykkiäkin pesen.

Vierailija
27/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöitä mökillä, uinut muutaman kerran. Kohta laitan ruokaa. Tiskata pitäisi. Sitten varmaan luen ja yritän mennä ajoissa nukkumaan. Mies ja lapset matkalla "pitkän kaavan kautta" eli kavereilla kyläillen kohti kaupunkia, meitsi lähtee suorinta reittiä vkl. 

Vierailija
28/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 tuntia töissä ja sen jälkeen kauppaan sekä ruoan valmistus. Latasin pyykinpesukoneen käyntiin ja siirryin pihalle.

Vierailija
29/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu meni loikoillessa ja rentoutuessa miehen kanssa. Mies kun lähti töihin, tiskasin, imuroin, pesin lattiat ja vessan ja pyöritin koneellisen pyykkiä. Nyt olisi tarkoitus lähteä taaperon kanssa keskustaan syömään.

Ja kuten 14, myös täällä odotellaan koska maha-asukki päättäisi siirtyä mahasta syliin :)

Vierailija
30/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen päivä töissä ja tuntui mukavan helpolta kolmen viikon "loman" jälkeen :-D Kolme viikkoa tosissaan olen aamusta iltaan touhunnut raksalla, niin kevyt toimistotyö ei tunnu missään. Vielä pitäs pakata lapsen turnauskamat tänään. Huomenna alkaa sitten rallitouhut.

Vierailija
31/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa ja samalla reissulla pizzalla, uin,tiskasin, lueskelin, otin päikkärit, hain saunaan puita ja vedet.Vielä edessä saunan lämmitys, saunominen ja uinti.Sitten vähän iltapalaa ja sänkyyn tuijottamaan telkkaria.

Vierailija
32/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:32"]Dataillut, opiskellut, ripuloinut, treenannut, tehnyt ruokaa, pessyt pyykkiä, juonut älyttömästi vettä, lukenut kirjaa, katsonut hetken televisiota, siivonnut.

[/quote]

Kiitos infosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme