Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet tänään?

Vierailija
30.07.2014 |

Ja mitä vielä suunnitelmissa tälle päivälle?

Itse olen vain ottanut rennosti koko päivän. Huomista tilipäivää odotellessa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutaman tunnin töissä, tein kotona heti perään jonkun verran kotitöitä, vastasin nettituttavalle, notkuin turhan päiten netissä. Sen jälkeen menin rannalle hetkeksi ottamaan aurinkoa ja kävin meressä uimassa juuri ennen sadetta. Sieltä eläinkaupan ja pikaruokapaikan kautta kotiin. Vielä pitäisi mennä suihkuun, vaihtaa lakanat ja ripustaa nuo pyykit, jotka pyörivät juuri koneessa. Tyhjentää ja täyttää tiskikone.

Vierailija
2/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailin aamupäivän, teinin herätttä istuttiin pitkään terassilla kahvilla. Tein vähän puutarhahommia ja kävin muutaman tunnin noukkimassa vattuja. Syötiin vasta äsken ja nyt tulin ulos kahville tabletin kanssa. Vielä pitäisi pakata, huomenna lähdetään saaristoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoleltapäivin 2, 5kk vauvan kanssa ja ollaan leikitty, haliteltu ja hengailtu. Tiheän imun kausi menossa joten juurikaan muuta en ole ehtinyt tekemään kun olemaan vauvan palveluksessa :) Yhden koneen pyykk ehdin pesemään ja isän tultua kotiin leivoin tiikerikakun. Nyt rentoudun loppuillan isän hoitaessa vauvaa ja odotan milloin vauva taas haluaa tissiä :)

Vierailija
4/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:32"]Dataillut, opiskellut, ripuloinut, treenannut, tehnyt ruokaa, pessyt pyykkiä, juonut älyttömästi vettä, lukenut kirjaa, katsonut hetken televisiota, siivonnut.

[/quote]

Kiitos infosta!

[/quote]

Hohhoijaa. Mitä ihmettä sä nillität? Tässähän kyseltiin päivän tekemisiä.

Vierailija
5/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä juur mitään. Imettänyt enimmäkseen. Jotain tiskejä ja pyykkejä oon setvinyt ja raikkoillut esikoisen jälkiä. Lupasin viedä naapurin tytön ja oman mukulani ratsastamaan ja järkkäilin sitä reissua.

Vierailija
6/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:32"]Dataillut, opiskellut, ripuloinut, treenannut, tehnyt ruokaa, pessyt pyykkiä, juonut älyttömästi vettä, lukenut kirjaa, katsonut hetken televisiota, siivonnut.

[/quote]

Kiitos infosta!

[/quote]

Hohhoijaa. Mitä ihmettä sä nillität? Tässähän kyseltiin päivän tekemisiä.

[/quote]

Ja voin kertoa, että tuli kyllä sen verran vessassa ravattua, että oli olennaista kertoa!

Vierailija
7/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin ja loikoilin sängyssä mieheni kanssaa yhteentoista saakka aamupäivällä, sitten aamupala ja lehtien lukua. Läppärillä hoidin asioitani, odotin lääkärin puhelua labravastauksistani. Tein salaatin ja mies ruoan. Sitten syötiin ja syötettiin kaks nuorinta lasta. Vanhin poika tuli käymään ja söi kanssamme. Kävin suihkussa, kirjoitin kirjeen ja sitten lähdettiin kävelylle ( minä, mies, lapsi ja kaksi koiraa ). Samalla vietiin kirje postiin. Nyt juon kahvia kera banaanikakun ja roikun av: lla. Kun saadaan nuorimmat lapset nukkumaan, katotaan telkkaria tai joku leffa.

Vierailija
8/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoin ystävää pakkaamaan muuttoa varten, kahvittelin hänen kanssa, laitoin ruokaa ja kävin ostamassa pyykkitelineen. Jos näette Helsingissä sinimekkoisen naisen pyykkitelineen kanssa, niin vilkuttakaa toki. Koohta pitäis ahtautua bussiin tän kaa :D

Aion tänään vielä pestä pyykkiä ja käydä lenkillä.

-Neiti20

Vierailija
9/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin talon, kävin ostamassa lahjoja esikoisen synttäreille, laitoin ruokaa, vein esikoisen treeneihin. Lähdemme uimaan kun esikoinen tulee treeneistä ja illalla vien vielä koiran uimaan koirien uimarannalle.

Vierailija
10/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt ikeassa aamupalalla ja hakemassa pari kippoa, siivonnut, pessyt pyykkiä, lenkittänyt koiraa, pelannut lautapeliä. Loppu ilta rennosti

Vierailija
11/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen dataillut koneella, kirjoittanut ja lähettänyt postikortteja, käynyt kauppa-asioilla ja laittanut päivällistä.

Tarkoitus olisi vielä lajitella pyykit ja pestä ne, ehkä pyöräyttää majoneesia jääkaappiin ja loppuillan voinkin ottaa kai rennosti.

Vierailija
12/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on koko päivän töissä, joten olen ollut kaksin 4 kk poitsun kanssa. Ollaan siivottu, luettu Nalle Puhia, askarreltu, valokuvattu ja päivitetty blogia, maistettu ensimmäistä kertaa bataatti-kesäkurpitsasosetta (hyvin uppos) ja pesty pyykkiä. Kohta lähdetään ruokakauppaan ja sen jälkeen varmaan leivotaan... Hiukan kun viilenee, lähdetään vähän pihalle, että saadaan raitista ilmaa!

Vierailija
13/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun kuulostaa kivalta teidän päivät! Kiva arki on parasta! Tulinpa hyvälle mielelle tästä!

Vierailija
14/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:17"]

Ja mitä vielä suunnitelmissa tälle päivälle?

Itse olen vain ottanut rennosti koko päivän. Huomista tilipäivää odotellessa.

[/quote]

Rennosti täälläkin.

Herätin lapset myöhään (katsottuani sitä ennen itse telkusta yhden hömppäkomedian ja lopetettuani yhden työjutun), kokkasin aamiaisen ja aloin siivoamaan. Ennen kuin edes pääsin kunnolla alkuun, lapset (pölynimurin, pesuaineiden, ämpärien jne pelästettyttäminä) päättivätkin lähteä mummille ja ukille yökylään jo aamupäivästä eli pakkasivat reppunsa ja pyöräilivät matkoihinsa.

Iltapäivällä kävin sairaalassa, yliopistolla ja vähän yritin sitä siivoiluakin.

Leikkasin nurmikon ja ripustin kuivumaan pari koneellista pyykkiä.

Illalla miehen kanssa ulos syömään ja teatteriin.

Sen jälkeen pitää katsoa, mikä eniten houkuttaa...

Vierailija
15/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ja levännyt sen päälle!

Vierailija
16/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dataillut, opiskellut, ripuloinut, treenannut, tehnyt ruokaa, pessyt pyykkiä, juonut älyttömästi vettä, lukenut kirjaa, katsonut hetken televisiota, siivonnut.

Vierailija
17/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä 7-15, sen jälkeen pyöräilin 20 km, tein ruokaa ja nyt vaan chillaillaan rennosti koko perhe ukkosta kuunnellen.

Vierailija
18/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättiin miehen kanssa klo 7 ja vähän aikaa makoiltiin ja halittiin sängyssä. Rento aamu kotona syöden ja työpäivään valmistuen. Mies lähti töihin klo 8 ja minä olin töissä 9-17. Päivä meni mukavan kiireisesti :) töiden jälkeen kävin pikaisesti kaupassa, käytin koiran ulkona ja nyt aloin laittamaan ruokaa. Mies palaa töistä varmaan klo 20 mennessä. Minä touhuilen kotona siihen asti. Myöhemmin rentoudutaan ja katsotaan Solsidania netistä :)

Vierailija
19/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa, tein kalakeiton, luin kesken jääneen kirjan loppuun, juon kaljaa. Sellasta.

Vierailija
20/32 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyny neuvolassa, puistossa ja tehny ruuan, kohta haen itelleni illaksi herkkuja ja odotan että synnytys lähtis käyntiin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän