Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matalapalkkainen ala + säästäminen

Vierailija
22.07.2021 |

Jos ei ole lapsia, ei velkaa, vain oman asunnon asumiskulut n.250e/kk, ruoka, koirien elättäminen jne, niin hyvin pystyy säästämään kuukausittain vaikka 500e, jopa enemmän. Teen kaikkien inhoamaa ja halveksimaa siivoustyötä. Silti minulla rahaa käydä kuukausittain kampaajalla, 3kk hiuspidennykset, 3vko välein ripsihuolto, tilaan useamman kerran viikossa ulkoa ruokaa ym. turhaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäminen on helppoa, kun ei asu ylikalliissa asunnossa ja ei käytä päihteitä. Tällöin kelan tuistakin pystyy säästämään satasia kuussa.

Vierailija
2/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaupanalalla ja vielä yh ja saan säästöön joka kuukaus satasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat on asumiskulut.

Vierailija
4/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
5/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep sama täällä! Minua aina kummastuttaa, että miten ihmiset elää yli varojen, mihin ne sit rahaa laittaa. Puhun tässä nyt siis samassa tilanteessa olvista, eli yksin asuvita ja ei lapsia.

Vierailija
6/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva (etenkin matalapalkka-alalla oleva) voi elää noin edullisilla asumiskuluilla. Siksi koko aloitus on hölmö. Tottakai voi säästää, jos asuu halvasti eikä ole lapsia. 

Vierailija
7/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep sama täällä! Minua aina kummastuttaa, että miten ihmiset elää yli varojen, mihin ne sit rahaa laittaa. Puhun tässä nyt siis samassa tilanteessa olvista, eli yksin asuvita ja ei lapsia.

Asumiseen. 

8/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että tulit tänne kehuskelemaan. Talon olet varmasti perinyt tai exältäsi varastanut.

Vierailija
9/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mutta useimmilla asumiskulut on ainakin kaksinkrtaiset, vaikka asuisi pienessä yksiössä ja lapsiakin on varsin monilla. Eli aika pieneksi ryhmäksi jää se, joihin aapeen premissit sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi