Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä työtä ujo, arka ja pelokas voi tehdä?

Vierailija
22.07.2021 |

Olen kuntoutunut aikaisemmin sos tilanteiden pelot silti vaivaa, olen erityisherkkä ja en osaa jutella ihmisten kanssa. Jännitän ja stressaan kaikkea helposti niin että vatsa menee sekaisin ja menen paniikkiin. Olen pärjännyt ihan hyvin jos en käy töissä, mutta pelkään että kaikki ongelmat pahenee jos menisin töihin missä joudun jännittämään ja stressaamaan joka päivä. Koska sosiaaliset tilanteet vielä kammoksuttaa, siihen ei auttanut terapiat, vaikka kävin vuosia. Etätöitä ei ole ollut, ja niihin ei ole tarpeeksi koulutusta. Minulla on vain yksi ammatti ja se on taide alalta. Ei ole autoa, koska ei varaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään etätyöhön pätevöittävää koulutusta vaan melkein mitä tahansa toimistotyötä voi tehdä 100% etänä joten et voi väittää ettei sinulla ole niihin riittävää koulutusta.

Laita vain pari sataa hakemusta vetämään kuten muutkin niin kyllä joku tärppää.

Vierailija
2/4 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakassin keräily Prismoissa.

tutkimushaastattelija.

Ei ihmiskontakteja juurikaan, tai korkeintaan puhelimen välityksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tylsää

Vierailija
4/4 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ikä tuo varmuutta millä tahansa alalla. Itse takeltelin sanoissa vielä kolmekymppisenä, punastelin ja hikoilin. Työ kaupassa vähitellen kuntoutti ja lopulta aloin jopa tykkäämään sosiaalisesta työstä. Kannattaa valita työ sen ominaisuuksien mukaan; mikä sinua kiinnostaa?