Tuttipullon tutti
Sopivatko kaikki kaupassa myytävät tuttipullontutit kaikkiin tuttipulloihin vai ovatko ne mallispesifisiä? Meillä on yksi tuttioullo, jota on käytetty esikoisella, ja nyt olen käyttänyt kuopuksellakin samaa tuttia, mutta varmaan olisi hyvä ostaa uusi...
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:17"]
Miksei vanha käy?
[/quote]
Ainakin noissa huvituteissa sanotaan, että pitäisi vaihtaa puolivuosittain, mitä en kyllä tee, mutten kuitenkaan säästänyt niitä esikoiselta kuopukselle...
Ap
Pöh, niin kauan kuin toimivat niin käytät niitä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:18"]
ei käy
[/quote]
Mistähän sitä tietää, mikä käy tuohon meidän tuttipulloon, vai pitääkö mun ostaa saman merkkinen tutti?
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:20"]
Pöh, niin kauan kuin toimivat niin käytät niitä.
[/quote]
Ok, ajattelin, että oon taas tehnyt jonkun kardinaalivirheen.Tuo on ihan hyvä tutti, tulee tosi vähän kerralla.
Ap
Saman merkkinen pitää olla, kyllä näet jo silmällä, että kaikki ei käy kaikkiin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:30"]
Saman merkkinen pitää olla, kyllä näet jo silmällä, että kaikki ei käy kaikkiin.
[/quote]
Tuota merkkiä ei vain myydä marketeissa, eikä siinä kaupassa, josta sen ostin, ollut irtotutteja myynnissä. Jostain verkkokaupasta tai muulta jälleenmyyjältä varmaan saa.
AP
Kyllä minä olen vaihtanut pullotutin uusiin 2-3kk välein. Ainakin meillä siinä vaiheessa huomaa että niitä on käytetty. Ei tulisi mieleenkään käyttää seuraavalla lapsella edellisen tutteja...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:35"]
Kyllä minä olen vaihtanut pullotutin uusiin 2-3kk välein. Ainakin meillä siinä vaiheessa huomaa että niitä on käytetty. Ei tulisi mieleenkään käyttää seuraavalla lapsella edellisen tutteja...
[/quote]
Ehkä teillä käytetään niitä enemmän kuin meillä?
Ap
Ainun tuttiosat sopii ainun pulloihin, aventin tuttiosat aventeihi, MAMin tuttiosat MAM pulloihin jne..
kerro nyt ihmeessä mikä tuttipullo se on hyvä ihminen!!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:38"]
kerro nyt ihmeessä mikä tuttipullo se on hyvä ihminen!!
[/quote]
Lifefactory
Ap
Jos ei helpolla löydy uutta tuttia, niin mikset osta suoraan uutta pulloa?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:43"]
Jos ei helpolla löydy uutta tuttia, niin mikset osta suoraan uutta pulloa?
[/quote]
Tällä käytöllä tuntuu vähän turhalta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:35"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Voi olla. Meillä on paljon pulloja että ehkä kerran päivässä tulee aina yhtä pulloa käytettyä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:35"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Voi olla. Meillä on paljon pulloja että ehkä kerran päivässä tulee aina yhtä pulloa käytettyä.
[/quote]
Meillä on yksi pullo ja sitä käytetään ehkä pari kertaa kuukaudessa.
Ap
Miksei vanha käy?