Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin isä on romani, kaveri ei tiedä!!

Vierailija
30.07.2014 |

Sain tänään tietää suuren salaisuuden kaverini suvusta. Olin mukana kaverini mökillä. Kaverini äiti oli hieman hermostuneen oloinen ja vilkuili ettei hänen tytärtään, kaveriani, näy lähistöllä. Sen jälkeen kaverini äiti meni yhteen mökin huoneista luullen että me olemme uimassa. Kaverini oli uimassa ja minä satuin kuulemaan kun kaverini äiti puhui oven takana puhelimeen ettei hänen tyttärensä saisi koskaan tietää sitä ettei -nimi- ole hänen oikea isänsä vaan isä on romani ja sanoi että on hyvä kun tytär ei tiedä koko totuutta. Ilmeisesti kaverini äiti luuli ettei kukaan ole lähistöllä kuulemassa, hän luuli että olemme molemmat uimassa emmekä kuulisi mitään. Kuultuani suuren salaisuuden meinasin pakahtua, en uskaltanut mainita asiasta kaverilleni joka pitää isänään aivan toista miestä. Pelkäsin että jos kertoisin totuuden mökillä niin mitä jos kaverini äiti löisi minua? tai mitä jos kaverini äiti valehtelisi että keksin koko jutun ja syyttäisi minua valehtelijaksi niin että kaverini alkaisi halveksua minua ja katkaisisi välit minuun luullen että olen valehteleva ilkimys? 

Tiedän ettei asia oikeen minulle kuulu, häiritsee vaan kun kaveri aina fbssä hehkuttaa väärää isäänsä maailman parhaaksi isäksi jne. Kaiken lisäksi kaverini "isä" on todella vaalea kun taas kaverini on musta hiuksinen ja mustakulmainen nainen, kaverini vaan sanoo että on tullut ulkonäössä johonkin kaukaiseen isoisoisoäitiinsä. Itse en myöskään hyväksy pettämistä, enkä tiedä tietääkö kaverini "isä" ettei olekkaan hänen isänsä enkä tiedä sitäkään että tietääkö alkuperäinen isä että hänellä on tytär.

Mitä sinä tekisit vastaavassa tilanteessa? menisitkö kertomaan senkin uhalla että ystävyys loppuu? vai salaisitko asian ikuisesti? oletko kuullut muista vastaavista tilanteista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa

Vierailija
2/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sille itse mitään voi että isä on mustalainen.
En kertoisi.

Vierailija
4/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järrrrkyttävää.

Vierailija
5/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi aina yöllä pukkaa näitä "mielenkiintoisia" aloituksia.