Jos olet bi ja suhteessa vastakkaisen sukupuolen kanssa
Kuinka usein bi-henkisyytesi puskee esiin? Pystytkö pysymään uskollisena nykyisellesi vai tuntuuko välillä että ois aivan pakko saada kokea seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa? Kysyn koska mietin erääseen suhteeseen ryhtymistä.
Kommentit (5)
Se toi biiläisyys tekee vissiin uskottoman seksihullun ihmisestä, ja jopa homot karttaa kun se ei voi olla uskollinen ja onnellinen just sen yhden kanssa kun pitää saada molempia?
Ei bi-seksuaalisuus tarkoita sitä, että suhteessa ollessaan kaipaisi jotain muuta tai olisi heteroa alttiimpi pettämään. Eli vastaus on, että olen täysin onnellinen ja tyytyväinen, enkä koe mitään pakottavaa tarvetta toteuttaa bi-taipumuksiani parisuhteessa ollessani. Nykyiselle aviomiehellenikin tätä sai selittää alussa, kun hän myös oletti, että bi-seksuaalisuus tarkoittaa sitä, että haluaa molempia yhtä aikaa. Ei se niin mene.
Mä olen bi ja olen nyt ollut vuoden suhteessa miehen kanssa. Sitä ennen seurustelin kaksi vuotta naisen kanssa ja olen itse myös nainen. Vaikka kuulostaa todella kliseeltä niin mä olen myös ihminen joka ihastuu persoonaan, ei ulkonäköön tai sukupuoleen. Tällä hetkellä olen todella rakastunut poikaystävääni ja oikeastaan voin sanoa että en edes huomaa muita miehiä tai naisia. Usein biseksuaaleista on mielikuva, että he ovat seksihulluja ja eivät osaa päättää niin haluavat kaikkea. Minun kohdallani seksihulluus on totta, mutta nyt olen kohdistanut sen vain seurustelukumppaniini, sillä niinkuin sanoin en edes huomaa tai halua muita. Edellisessä suhteessani mieleni teki myös muita, niin miehiä kuin naisiakin. Se johtui siitä, että rakkaus puuttui ja suhde oli huono.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:12"]
Mä olen bi ja olen nyt ollut vuoden suhteessa miehen kanssa. Sitä ennen seurustelin kaksi vuotta naisen kanssa ja olen itse myös nainen. Vaikka kuulostaa todella kliseeltä niin mä olen myös ihminen joka ihastuu persoonaan, ei ulkonäköön tai sukupuoleen. Tällä hetkellä olen todella rakastunut poikaystävääni ja oikeastaan voin sanoa että en edes huomaa muita miehiä tai naisia. Usein biseksuaaleista on mielikuva, että he ovat seksihulluja ja eivät osaa päättää niin haluavat kaikkea. Minun kohdallani seksihulluus on totta, mutta nyt olen kohdistanut sen vain seurustelukumppaniini, sillä niinkuin sanoin en edes huomaa tai halua muita. Edellisessä suhteessani mieleni teki myös muita, niin miehiä kuin naisiakin. Se johtui siitä, että rakkaus puuttui ja suhde oli huono.
[/quote]Ja sitten kun arki astuu kuten se moniin suhteisiin tekee, niin houkutuksia on kaksin verroin heteroihin verrattuna.
Mä en juuri erottele ihmisiä sukupuolen mukaan. Jos tykkään jostakusta, olen tyytyväinen hänen kanssaan. Ei mulle myöskään tule äkkiä saada punapäätä kun olen blondin kanssa, vaikka tykkään molemmista. Kaikki ei tietenkään ole samanlaisia. En edes lähde suhteisiin ihmisten kanssa, joiden en usko tyydyttävän mua täysin.