Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omat haaveet, toiveet ja tavoitteet

Vierailija
22.07.2021 |

Onko muita, jotka eivät ole koskaan oikein hahmottaneet mitä haaveita, toiveita tai tavoitteita olisi elämälle?

Moni on korona-aikana muuttanut elämäänsä täysin ja tehnyt suuriakin suunnitelmia. Itse sitä vaan on paikoillaan ilman mitään suurempaa tavoitetta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Jos jotain pientä on yrittänyt tavoittaa esim työtä matalapalkka-alalla tai laihdutusta, niin ei onnistu.

Nyt ei mitään haaveita, kun tietää, ettei toteudu.

Vierailija
2/5 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt kannata paljon suunnitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä. En ole koskaan erityisemmin suunnitellut elämääni. Toki, kun olen jotkut opiskelut aloittanut, tavoitteeni on ollut saattaa opinnot myös loppuun. Mutta noin muuten olen vain tarttunut tilaisuuksiin, kun sellaisia on tullut eteeni.  Mulle on aina ollut helpompaa miettiä, mitä en halua kuin mitä haluan. Nyt pandemian aikana olen tosiaan muuttanut elämääni, koska en halua palata siihen pandemiaa edeltäneeseen hektiseen elämääni. Pandemia tarjosi mulle etätöiden ja merkittävän rahansäästön muodossa ihan uuden tilaisuuden, joten jälleen tartuin tilaisuuteen. 

Vierailija
4/5 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda.

Vierailija
5/5 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut noita, mutta ovat olleet niin utopistisia että turha haaveilla yhtään mistään, aion siis jatkossa olla täysin passiivinen ihan yhtään minkään suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan