Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako sulle herkuteluun Marie keksi ja banaanit?

Vierailija
21.07.2021 |

Miten on?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Mun suurinta herkkua on maustamaton riisikakku sellaisenaan, lurps :D

Vierailija
22/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupes naamaa heti kutittamaan kun vain ajattelenkin Marie-keksejä........ lattialta lakaistua jauhopaskaa, jota kasarilla tuli ihan riittävästi syötyä paremman puutteessa "halpana" mökkieväänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön vain kääretorttua. Laitilan leivän unelmatorttu MMM.

Yök, näyttää hyvältä mutta on pahaa. Päällinen on ok, mutta sisus pahaa teollista rasvakreemiä.

Vierailija
24/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla pahvia oikeasti. Foodie nimittäin ehdottaa Marie-keksejä kategoriaan "Kirja, paperi, lehdet" 😂

Vierailija
25/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat hyviä. Marie-kekseistä tulee lapsuus mieleen. Eivät liian sokerisia, en pysty syömään täytekeksejä. Banaani on makoisa välipala

Vierailija
26/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo menis.

Vierailija
27/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani on hyvää, mutta en ole koskaan pitänyt Marie-kekseistä.

Vierailija
28/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä ostamaan jotain kunnon herkkuja, että saa ajatuksen Marie-keksien pahvisesta suutuntumasta ja mausta pois. 

Vierailija
29/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos muuta vaihtoehtoa ei satu olemaan. Banaanit mulla kuuluu kyllä ihan perusruokavalioon ja Marie-keksejä en muista ostaneeni koskaan. Mutta täällä mökillä tulee aika ajoin ihan himmeitä herkutteluhimoja ja silloin herkuttelen sillä, mitä kaapista sattuu löytymään. Joku mökkivieras on saattanut joskus tuoda Marie-keksejä tms. joita sitten kaapista löytyy. Kauppa on niin kaukana, että en viitsi jonkun makeanhimon takia lähteä.

Yleensä mulla on täällä kyllä aina sokerikorppuja ja esim Dominoita just näitä herkutteluhimoja ja yllättäviä vieraita varten. Paljon parempia kuin Marie-keksit. Itse tykkään sokerikorpuista ja yllätysvieraille on tähän mennessä Dominot uponneet hienosti!

Vierailija
30/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominot parempia. Dominot, banaanit, maito ja jäätelö. Niistä saisi jo kunnon herkun.

Vierailija
31/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis keksithän on pahinta paskaa mitä voi syödä, rasvaa ja sokeria pirusti. Mielummin söisin mitä tahansa muuta. 

Marie keksit:  461 kcal/ 100 g  !!   

vertailuksi: puhdas sokeri: 406 kcal/ 100g

Kiva, että sinulle maistuu ennemmin suklaa. Fazerin sinisessä kuitenkin 550 kcal/100g :D

Sä valikoit syömisesi vain kaloreiden perusteella?

Vierailija
32/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla lapsena asunut jatkaa:

Asuin siis lapsen Afrikassa ihan suomalaisen isäni työn takia. Koululounaana oli todellakin päivittäin banaani ja kolme Marie-keksiä.

Uskoo ken tahtoo, mutta tämän ketjun otsikko toi jo muistot esiin 30 vuoden takaa.

Vierailija
33/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä herkutteluun. Minäkin ihmettelen onko noita Marie-keksejä vieläkin olemassa? Banaani on vain arkinen välipala. 

Vierailija
34/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis keksithän on pahinta paskaa mitä voi syödä, rasvaa ja sokeria pirusti. Mielummin söisin mitä tahansa muuta. 

Marie keksit:  461 kcal/ 100 g  !!   

vertailuksi: puhdas sokeri: 406 kcal/ 100g

Kiva, että sinulle maistuu ennemmin suklaa. Fazerin sinisessä kuitenkin 550 kcal/100g :D

Sä valikoit syömisesi vain kaloreiden perusteella?

En todellakaan :D Kommentoin vain tuota, joka sanoi syövänsä mieluummin mitä tahansa muuta kuin sokeria ja rasvaa "pirusti" sisältäviä Marie-keksejä. Hän puhui kaloreista, joten päätin puhua "hänen kielellään". 

Vierailija
35/35 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en pidä makeasta ja lisäksi banaani aiheuttaa minulle ihan järkyttävän janon. Sen sijaan pala suolaista piirakkaa ja vähän salmiakkia maistuisi vallan mainiosti.