Kelpaako sulle herkuteluun Marie keksi ja banaanit?
Kommentit (35)
Allerginen banaanille, eikä maistu koirankeksit.
Marie-keksihän on pahvia, kuka sitä söisi? Ja banaanin jätän väliin, kiitos vain. Syön niitä ehkä yhden kahdessa vuodessa.
Kelpaa, jos vielä saan kahvia ja siihen tilkan maitoa niin I´m really satisfied.
Soseuta banaani,murskaa mariekeksejä,sulata suklaata ja sekoita kaikki.
tee palloja päälle kookoshiutaleita.laita kylmään.
Siis keksithän on pahinta paskaa mitä voi syödä, rasvaa ja sokeria pirusti. Mielummin söisin mitä tahansa muuta.
Marie keksit: 461 kcal/ 100 g !!
vertailuksi: puhdas sokeri: 406 kcal/ 100g
Banaani on ok, marie-keksejä en osta. Äsken oli naminälkä ja söin puolikkaan suklaalevyn, oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis keksithän on pahinta paskaa mitä voi syödä, rasvaa ja sokeria pirusti. Mielummin söisin mitä tahansa muuta.
Marie keksit: 461 kcal/ 100 g !!
vertailuksi: puhdas sokeri: 406 kcal/ 100g
Sokeri on hyvää, rasva on hyvää, liha on hyvää. Elämä on ihanaa!
Mutta että marie keksit? Miksei mielummin vaikka karkkia tai suklaata?
Olen asunut lapsena ulkomailla ja siellä kouluruokana oli päivittäin banaani ja mariekeksejä. Muistaakseni keksejä 3 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Marie-keksihän on pahvia, kuka sitä söisi? Ja banaanin jätän väliin, kiitos vain. Syön niitä ehkä yhden kahdessa vuodessa.
Varmaan ainakin ne kuninkaalliset, joille ne aikanaan lanseerattiin Lontoossa kun suuriruhtinas Maria Alexandrova Romanova (jonka mukaan keksi nimettiin) meni naimisiin Edinburghin herttuan kanssa 1874.
Ei todellakaan :D Banaani on mulle ihan normiruokaa ja Marie-keksit sama kuin söisi pahvia.
Kuka ostaa Marie-keksejä vielä? Mitä iloa niistä saa? Halpojahan ne ovat, oikeastaan ilmaisia, mutta jos vaihtoehtona olisi ostaa Marie-keksejä tai olla ilman, niin olisin ilman.
Minä kyllä olin siinä uskossa, ettei noita keksin korvikkeita olisi tehty enää vuosikymmeniin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa Marie-keksejä vielä? Mitä iloa niistä saa? Halpojahan ne ovat, oikeastaan ilmaisia, mutta jos vaihtoehtona olisi ostaa Marie-keksejä tai olla ilman, niin olisin ilman.
Heh, juuri näin.
Ei Marie keksit, mutta digestive keksin tai pari syön usein herkkuhimoon.
Vierailija kirjoitti:
Pakosti niitä ostaa aika monikin, kun niitä kaupassa edelleen on tarjolla. Tuskin mikään kauppa pitää valikoimissa tuotetta, jota kukaan ei osta.
Syön vain kääretorttua. Laitilan leivän unelmatorttu MMM.
Banaani riittää, teen siitä banaaniletun.
juu