Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitatko syksyllä jonkun uuden harrastuksen, minkä?

Vierailija
29.07.2014 |

Entä mitä harrastaisit, jos lapset/perhe-elämä ei rajoittaisi ajankäyttöäsi mitenkään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tehdä kerrankin päinvastoin, eli lopetan harrastukset, joissa en ehdi kunnolla käydä, ja keskityn lepäämiseen. Harrastus on tosin ehkä sekin, että ajattelin tällä tavalla säästää rahaa. Ajattelin myös yksinkertaistaa kotia luopumalla ylimääräisestä tavarasta. 

Eli tavallaan kai voi harrastuksena pitää sitä, jos on ajatellut syksyllä satsata elämän yksinkertaistamiseen ja kaikesta "turhasta" luopumiseen.

Mutta ei, en mene laulutunnille, kielikurssille, lankojen kasvivärjäyskurssille, en aio virkistää lapsuuden pianonsoittotaitoja, en ala lenkkeillä, joogata, en ala käydä salilla, en opettele salsaa, en rupea Amnestyn kuukausilahjoittajaksi enkä rupea kenenkään vapaaehtoiseksi tukihenkilöksi.

Sen sijaan koetan keskittyä siihen, että itse jaksan hoitaa omat asiani.

Jos mikään ei rajoittaisi, haluaisin varmaan eniten harrastaa tanssia ja musiikkia eri muodoissa.

Vierailija
2/8 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan kahvakuulatunneilla naisvoimistelijoissa. Viikossa 2 eri ryhmää ja yitän ehtiä joka viikko ainakin toiseen. Jatkan myös lenkkeilyä, heti  kun helteet taas loppuu. Eli mitään uutta en aloita vaan jatkan samoja.

Sitten joskus, kun aikaa on rajattomasti, opiskeleen jonkun uuden kielen ja alan maalata öljyväreillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloita mitään uutta. Menen varmaankin pilatekseen. Sain toisen lapseni tänä kesänä ja mun pitää ottaa liikunnan kanssa tosi varovaisesti. 

Harrastan liikuntaa, ratsastusta ja moottoripyöräilyä. Tekisin kaikkia noita enemmän, jos olisi aikaa. Tykkään myös kieltenopiskelusta, joten varmaankin haluaisin oppia lisää kieliä. Mutta mieluummin en jossittele, oon ihan tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen, ja harrastan myös sen ehdoilla. Kaikelle on aikansa, ja nyt on vauva- ja taaperoaika.

Vierailija
4/8 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin keväällä tankotanssin ja aion jatkaa sitä mummoutumiseen asti!

Vierailija
5/8 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion opetella nypläämään pitsiä. Ajatuksenani on tehdä pitsireunaiset nenäliinat tyttärilleni. 

- turhat ne on, mutta nätit :)

Vierailija
6/8 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Street dancen! Harrastin 3-vuotiaasta täysi-ikäiseksi asti monenlaista tanssia ja nyt kuuden vuoden jälkeen aion palata taas tanssin pariin:) Jännittää!

Jos ei olisi lasta, haluaisin pelata miehen kanssa säännöllisesti tennistä.

Vierailija
7/8 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousiammunnan.

Vierailija
8/8 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kansalaisopiston opinto-oppaan kolahdettua postilaatikkoon sellanen olo, että oon pieni lapsi lelukaupassa :D Siellä olis vaan kaikkea niin ihanaa, mutta millään ei ehdi ja ole varaa juuri mihinkään. Eli siis haluaisin mennä ovikranssi-, kasvisruoka- ja joulukoristekurssille, opetella mindfullnessia, pilatesta ja hathajoogaa. Tosiasiassa ajattelin pitää taukoa kuoroharrastuksesta ja hyvä aikomus on ruveta käymään kuntosalilla.