Minusta Cittarissa on kivoja perusvaatteita. Oletteko samaa mieltä?
Kommentit (21)
Cittarista en tiedä, mutta prismasta ja tokmannilta olen ostanut vaikka mitä kivaa.
Joo Citymarketissa on ihan kelpo vaatteita, mutta nyt siellä ei ole tarjontaa juuri ollenkaan. Liekkö odottavat syksy/talvivaatteiden saapumista.. Mut telineet ovat tyhjillään. 😮
Kuopiolainen kirjoitti:
Joo Citymarketissa on ihan kelpo vaatteita, mutta nyt siellä ei ole tarjontaa juuri ollenkaan. Liekkö odottavat syksy/talvivaatteiden saapumista.. Mut telineet ovat tyhjillään. 😮
Tuleekohan kohta taas jotkut ties mitkä alennusmyynnit? Siellä on aina niitä mammuttimarkkinoita ja euron päiviä ja muita. Niitä varten aina tulee uutta tavaraa.
Ihan kivoja ja mukavan tuntuisia ne puuvillavaatteet, mutta koot liian isoja hoikalle 160-senttiselle naiselle. XS-kokoa ei löydy juuri mistään ja S heiluu päällä. Sama ongelma tosin nykyään todella monessa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivoja ja mukavan tuntuisia ne puuvillavaatteet, mutta koot liian isoja hoikalle 160-senttiselle naiselle. XS-kokoa ei löydy juuri mistään ja S heiluu päällä. Sama ongelma tosin nykyään todella monessa paikassa.
Niistä on usein S ja XL loppu, hih.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, ollaan pituus & painokaimoja. Cittarissa on ihan mukava valikoima rehtiä perusvaatetta, mutta kokomitoitus on toiselta planeetalta.. Kumma kyllä Tokmannilta ja Prismasta tekee välillä löytöjä ja ne vaatekappaleet jopa istuvat päällä kuten pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
En löydä sieltä mitään. Mut olenkin kokoa48
Oi harmi. Tässä minun lähi Citymarketissa on kyllä mulle löytynyt oikein kivoja vaatteita. Ja minäkin olen kokoa 46-48. ☺️
Aivan samaa mieltä ap:n kanssa.
Ostan sieltä jopa usein työvaatteita ja olen löytänyt kivoja sellaisia.
Hyvä valikoima perusvaatteita.
Löysin mukavat vaaleansiniset housut viime kesänä, käytän niitä vieläkin, mutta useimmiten laatu on ollut kyllä tosi huonoa, parin pesun jälkeen lähtee saumat hajoamaan ym. Ennemmin kannattaa ostaa laadukkailta kirppareilta kunnon käytettyjä, kuin cittareista ja prismoista uutta.
MyWear-merkiltä löytyy tosiaan kivoja ja edullisia perusvaatteita ja myös kenkiä. Olen ostanut parit saumattomat alushousut ja sandaalit, jotka ovat olleet ihan huippuostoksia.
Niin minäkin ennen luulin. Käytössä laatu osoittautui huonoksi. MyWear.
Oli tänä keväänä ainakin. Aikaisemmin vaatteet ovat olleet ankeaakin ankeampia. Prismassa taas päinvastoin, sieltä ei ole löytynyt nyt oikein mitään aikoihin. Tokmanni on yllättänyt! Sellainen iso Tokmanni jossa paljon valikoimaa kivaa perusvaatetta. Muistelen silti Robin Hoodin aikoja, sieltä sai hauskoja bilevaatteitakin. Yksi kiva, erikoinen ja laadukas nahkatakkikin odottaa pientä laihtumista kaapissa.
Toissakeväänä ostin CMstä yhdet housut, jotka olleet mukavimmat ikinä, sellaiset ei liian tiukat jegginsit tai mitkälie. Olen turhaan etsinyt vastaavia, ei ole. Ovat joko makkarat tai menevät rypyille. Olen käyttänyt nämä lähes pahki.
Olen samaa mieltä!