Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana toivotusti ja kihlattu sanoi "toivottavasti sulle sulle ei kasva samanlaista tynnyrimahaa kun Sarille" Mistä minä voisin tietää??

Vierailija
21.07.2021 |

Vasta 12 viikko menossa. Mahaa ei juuri näy. Olo on turvonnut ja sormukset tuntuvat epämukavilta ja sukat puristavat nilkoista.

Minusta inhottavasti sanottu. Entä jos sormet turpoavat entisestään tai maha paisuu ylisuureksi. Mies haukkui ainakin pikkuserkkujensa mahoja kun he olivat raskaana.

Lisäksi on kiistaa sukunimestä. Minun nimeni on esim "Laine" ja kihlatun "Silli"

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hienon miehen valitsit ja hänen kanssaan lisäännyit. 👍😂

Vierailija
2/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiuduit raskaaksi miehelle, joka haukkui pikkuserkkujensa mahoja, kun he olivat raskaana? No ihan oma on valintasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti ja ero

Vierailija
4/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä miestarinoija lainausmerkkeineen on palstan tunnistettavin trolli. Mutta läpi menee tämäkin, takuulla. 

Vierailija
5/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuta häntä, että minulle kasvoi tämä tynnyrimaha vasta raskauksien jälkeen.

-Sari

Vierailija
6/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä miestarinoija lainausmerkkeineen on palstan tunnistettavin trolli. Mutta läpi menee tämäkin, takuulla. 

Joka toihnen kirjoittaa nin, yhdyssanavirheitä vaihdellen. Sinulla on liikaa aikaa.

Vierailija
7/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä taas saivarrellaan .

Vierailija
8/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, samaa olin tulossa kirjoittamaan. Lääkkeet ap!!

Vierailija
9/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis olihan tuo tuo mieheltä tyhmää, mutta ei oikeesti niin paha. Ei vaan tajunnut, että kaikkea ei kannata sanoa ääneen. Ja idioottia tietysti tuo, että kommentoinut ääneen toisten mahoja.

Sitten olisin huutanut eroa, jos lause olisi ollut tyyliin: jos sulle tulee iso maha niin jätän sut.

Onnea raskaudesta, ja ens kerralla tokaisee että mitä sit jos tuleekin tynnyri. Ei siihen voi juuri vaikutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi