Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on niin paha asia olla neitsyt aikuisena?

Vierailija
21.07.2021 |

Joka paikassa ihmetellään, hämmästellään ja kauhistellaan. Onko se oikeasti niin ihmeellistä jos ihminen on vaikka 28-vuotiaana vielä neitsyt?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole.

Vierailija
2/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keille kaikille sinä neitsyyttäsi julistat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakkaus kuuluu elämään, etenkin nuorten ihmisten elämään, ja siksi on ihmeellistä jos ihminen on vielä 10-15 vuotta murrosiän päättymisen jälkeen täysin kokematon tällä osa-alueella.

Vierailija
4/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota minäkin ihmettelin. Yleisesti ottaen elämä on mielenkiintoista, kun kokee erilaisia asioita ja ensimmäinen seksikerta oli yksi mieleenpainuvimmista.

Vierailija
5/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska rakkaus kuuluu elämään, etenkin nuorten ihmisten elämään, ja siksi on ihmeellistä jos ihminen on vielä 10-15 vuotta murrosiän päättymisen jälkeen täysin kokematon tällä osa-alueella.

Sairasta menoa.

Vierailija
6/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota minäkin ihmettelin. Yleisesti ottaen elämä on mielenkiintoista, kun kokee erilaisia asioita ja ensimmäinen seksikerta oli yksi mieleenpainuvimmista.

Se voi olla todella ankeakin jos joutuu painostuksen alaisena hommiin eikä edes ehdi mitenkään lämmetä ajatukselle. Kokemus vie haaveet ja halut seuraavista seksikerroista 100%.

Vierailija
7/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi paha? Mun mies oli neitsyt kun tavattiin, ja ei haitannut tippaakaan. Mies oli 29 ja minä 30 kun tavattiin.

Vierailija
8/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi paha? Mun mies oli neitsyt kun tavattiin, ja ei haitannut tippaakaan. Mies oli 29 ja minä 30 kun tavattiin.

Ei ole normaalia

Vierailija
9/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm? Mä en muista koko juttua! Ja olin selvinpäin ja 18 v. Monta muistettavaa kyllä sen jälkeen.

Vierailija
10/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm? Mä en muista koko juttua! Ja olin selvinpäin ja 18 v. Monta muistettavaa kyllä sen jälkeen.

Tossa iässä mä en edes tiennyt, että seksiä voi harrastaa myös selvinpäin=D

Vierailija
11/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sitten kun sille tuntuu. Olkaa te vaan normaaleja kännisekoiluilenne ja huonojen seksikokemusten kanssa :D

Mulle aika oli just kypsä ja oma mielenterveys sikäli puhtoinen. Ikää oli.

Vierailija
12/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt voi olla hieman neuroottinen muihin aurinkomerkkeihin verrattuna. Positiivisena pidän sitä, että neitsyt on usein pragmaattinen ja talous on kunnossa. Toisin kuin monilla muilla impulsiivisilla aurinkomerkeillä.

Vierailija
13/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nauraa jos on esim 30-vuotias ja täysin kokematon.

Vierailija
14/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up:)

Vierailija
15/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin sitten kun sille tuntuu. Olkaa te vaan normaaleja kännisekoiluilenne ja huonojen seksikokemusten kanssa :D

Mulle aika oli just kypsä ja oma mielenterveys sikäli puhtoinen. Ikää oli.

Älä viitsi olla lapsellinen. Paljon on meitäkin, jotka ollaan menetetty neitsyys nuorena, mutta selvinpäin vakituiselle seurustelukumppanille.

Vierailija
16/16 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta menoa.

Sairasta on pitää seksiä sairaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi