Nainen: Pitätkö suuseksistä?
Lisäkysymyksenä: Teettekö sitä mielummin vuoronperään vai yhtä aikaa 69:ssä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni ei pidä suuseksin vastaanottamisesta mutta imee kyllä mielellään.
Noinhan kaikki miehet sanovat. Naisilta kysyttiin nyt.
Oletko tietoinen siitä, että monet miehet rakastavat naisen nuolemista. Että ei ole välttämättä mikään hieno juttu, jos nainen ei siitä pidä erikoisemmin.
Kiva juttu, mutta miten tämä nyt mihinkään liityy? Kysymys oli naisille.[/quote]
Olen nainen ja vastasin sekä keskustelen aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni ei pidä suuseksin vastaanottamisesta mutta imee kyllä mielellään.
Noinhan kaikki miehet sanovat. Naisilta kysyttiin nyt.
Oletko tietoinen siitä, että monet miehet rakastavat naisen nuolemista. Että ei ole välttämättä mikään hieno juttu, jos nainen ei siitä pidä erikoisemmin.
Kiva juttu, mutta miten tämä nyt mihinkään liityy? Kysymys oli naisille.[/quote]
Olen nainen ja vastasin sekä keskustelen aiheesta.
Okei. Kyllä olen tietoinen että monet miehet tykkäävät myös antaa. Toivottavasti kaikille löytyy sellainen kumppani joka tykkää samoista jutuista kuin itse ja osaa tyydyttää kumppaninsa.
Ja toivon kaikille naisille oikeasti hyvää suuseksiä. Ihmettelen vaan miten se joillekin on epämiellyttävää, ehkä kumppanit ovat vaan tehneet sitä jotenkin itselle sopimattomalla tavalla? Mutta jokainen on erilainen ja jos ei tykkää niin ei tykkää.
Olen nainen, ja tykkään saada oraaliseksiä ja tykkään myös antaa sitä (miehelle, naiselle en ole kokeillut). Pidän erityisesti sen antamisessa siitä, kun näen toisen kiihottuvan äärimmilleen ja sen tuomasta vallan tunteesta. 69:stä en tykkää yhtään, mieluummin molemmat hoidellaan erikseen. En pysty keskittymään kumpaankaan toimitukseen 69:ssä, eikä se tunnu hyvältä. Viimeksi, kun annoin miehelleni suihinoton, kokeilin tämän palstan innoittamana jotain uutta, ja nuolin ja silittelin aluksi kiveksiä hellästi, joka saikin hänet huokailemaan erittäin raskaasti. Sitten nuolin antaumuksella terskan vartta ja päätä, ja sujautin sen välillä kiusoitellen suuhun. Ensi kertaa myös tuntui siltä, että voisin antaa miehen laueta suuhun kun imuttelin häntä. Mies halusi kuitenkin runkata itsensä loppuu (tulee silloin helpommin), joten tyydyin nuolemaan kiveksiä samalla kun hän runkkasi. Nuolin kuitenkin viimeiset spermatipat terskan päästä. Tuntui tykkäävän.
tuntuu hyvältä kun mies nuolee samalla kun imen sykkivää ja suu täyttyy, ja nielen. N36
Mieheni rakastaa suuseksin antamista. Annan myös hänellä. Vuorotellen. Ihanaa molemmat. Hitaasti nautiskellen. 69 hiukanhankala kun yli 60 v kumpikin ja nuoruuden notkeus karannut jonnekin...
Vierailija kirjoitti:
Saaminen on kivaa, antaminen lähinnä vastavuoroisuuden takia.
Kyllä käy miestä kateeksi…. not! Jos siis antaa itse antaumuksella.
Exä tykkäs maata mun päällä 69 asennossa muna suussa samalla kun nuolin klittaa ja dildoa työntelin hitaasti kakkoseen. Tuli aina 😉
Kiva juttu, mutta miten tämä nyt mihinkään liityy? Kysymys oli naisille.