Mitä tehdään psykiatrisen sairaanhoitajan ekalla käynnillä?
Ois kiva jos joku tietäisi. Ja kuinka useasti siellä usein käydään?
Kommentit (13)
Kartoitetaan sun tilanne ja toiveet ja tarpeet. Käyntien tiheys määräytyy tilanteen mukaan. Pitääkö diagnoosia tarkentaa vai tarviiko psykoterapiaa tai toimintaterapiaa vai kenties ammatillista kuntoutusta tai lääkehoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Kartoitetaan sun tilanne ja toiveet ja tarpeet. Käyntien tiheys määräytyy tilanteen mukaan. Pitääkö diagnoosia tarkentaa vai tarviiko psykoterapiaa tai toimintaterapiaa vai kenties ammatillista kuntoutusta tai lääkehoitoa.
Ja jos ei tiedä mitä tarvia?
Ota pilleriresepti kouraan ja älä mene hoitsun luo.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tuo diagnoosin tarkennus. Psykiatriset diagnoosithan ovat ihmisten itse keksimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tuo diagnoosin tarkennus. Psykiatriset diagnoosithan ovat ihmisten itse keksimiä.
Niinhän kaikki diagnoosit ovat! Joku nimi sairaudelle on annettava!
Kerroin tilanteestani, hoitaja kyseli lisätietoja. Varattiin aika psykiatrille. Kävin pahimman vaiheen aikana noin kerran viikossa, nykyään kerran kuussa.
Psykiatrisia sairaanhoitajia aina haukutaan, mutta olen kyllä kokenut saavani apua sekä tältä joka vastaanotolla käyn nyt että myös hänen edeltäjältään.
Tuijotellaan silmiin ja suunnitellaan asioita, jotka tiimi sitten torppaa lääkärin johdolla. Näin ainakin yths:llä