Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kaupassa kaupungin huonomaineisimmassa lähiössä ja minä olin ainut kenellä oli maski!

Vierailija
21.07.2021 |

Siis kaikki tulivat kauppaan ilman maskia ja kassahenkilökin oli ilman maskia, eikä edes niitä pleksejä ollut kassalla. Kassahenkilö ei edes tervehtinyt ja kun yritin kiittää lähteissäni, niin mumisi vaan hiljaa kiitos vastaukseksi katselemalla samalla katon ilmastointihormeja. Tuli jotenkin epätodellinen olo. Ihan kuin olisin ollut jossain Kaurismäen leffassa, tai jossain pöllölandiassa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin jännää, että tuollaisten alueiden ihmiset tietää kuitenkin ainoina totuuden koronasta?

Vierailija
2/13 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro jo, kenellä oli maski!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituskaupassako kävit.

Vierailija
4/13 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mutta minun kokemus kumoaa ap:n kokemuksen. Kävin kaupassa kaupungin huonomaimeisimmassa lähiössä ja kaikilla oli maskit. Kassahenkilö tervehti iloisesti suojapleksin takaa ja sirkeät silmät näkyivät maskin yli. Huikkasi vielä jälkeen hyvänillan toivotukset. Ulkopuolella tuli vastaan spurgu, joka hoippui kovasti, mutta laittoi maskin ennen sisälle menoa. Ihanan vastuullista porukkaa.

Vierailija
5/13 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, mutta minun kokemus kumoaa ap:n kokemuksen. Kävin kaupassa kaupungin huonomaimeisimmassa lähiössä ja kaikilla oli maskit. Kassahenkilö tervehti iloisesti suojapleksin takaa ja sirkeät silmät näkyivät maskin yli. Huikkasi vielä jälkeen hyvänillan toivotukset. Ulkopuolella tuli vastaan spurgu, joka hoippui kovasti, mutta laittoi maskin ennen sisälle menoa. Ihanan vastuullista porukkaa.

Sama kokemus, hävetti kun itsellä ei ollut silloin maskia. :D

Vierailija
6/13 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvituskaupassako kävit.

Se kävi mielikuvituslähiön mielikuvituskaupassa.

Vierailija
7/13 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua käveli keväällä vastaan Pasilan asemalla kaksi kovin sekaisin olevaa spugea, mutta molemmilla oli maski! Mua oikein sykähdytti ilosta tämä näky <3.

Vierailija
8/13 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap, joka on tietenkin hyvä ihminen, on käynyt huonomaineisessa lähiössä? Hyi, itse en voisi jalallani sinne astua. 

Vierailija
9/13 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin ei juuri kukaan enää käytä. Ei vaikkei mikään huonomaineinen lähiö olekaan. Pari lisäkseni näin viimeksikin käydessäni.

Vierailija
10/13 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spuget pitää, koska nousee juomat paremmin päähän kun on maski, tosin ne dyykkaa maskit dösäpysäkin roskiksista.

Vierailija
11/13 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä sinäkään, ap, osannut relatiivipronominien käyttöä. Teitä oli siellä siis samantasoista porukkaa kauppa täynnä.

Vierailija
12/13 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok.Ehkä sinun kaupungissasi ei ole tarpeeksi huonomaineista lähiötä sitten.

Vierailija
13/13 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä, että  se joka käyttää jollan sijasta kenellä-sanaa, käyttää myös maskia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme