Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suhtautua omaan isään, joka piikittelee sinua

Vierailija
29.07.2014 |

painosta ja vertailee sinua muihin sisaruksiisi? Esim. kun kuuli että olen lähdössä hierojalle, niin kysyi että maksatko siitä pinta-alan mukaan? Minua tuo kysymys loukkasi. Samoin kun oltiin pikkusiskon kanssa käymässä isäni luona, niin alkoi minulle sanoa että katsoppa kuinka notkea siskosi on ja miten hienosti pääsee lattialta ylös istuma-asennosta, teeppä itse perässä!

Painoni on siis noussut 53 kg:sta 56 kiloon ja olen 159 cm pitkä, eli mistään hurjasta läskiydestä ei ole kyse. Lisäksi olen synnyttänyt 3 lasta joten väkisinkin vartaloni on muuttunut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorilla, lapsi kulta huumorilla! Vähän pilkettä silmäkulmaan. ;)

Vierailija
2/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellä itsetunnolla varustettu aikuinen osaa ottaa tuollaiset huumorilla ja laittaa tuollaiset sanojan puutteellisuuden piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huumorilla, mutta kaikkea ei tarvitse kuitenkaan otta silläkään. Minusta sinun täytyy vaan sanoa hänelle että tuollaiset kommentit loukkaa ja tuntuu pahalta. Paras tapa on ottaa kissa pöydälle ja puhua asiat selviksi.

Vierailija
4/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja. Isäsi tekee noin ihan samasta syystä, kun koirat nuolevat pallejaan koska voi niin tehdä. Olet iso tyttö jo, puhu isäsi kanssa.

Vierailija
5/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin vastaavan ongelman siten, että tapaamme harvoin ja silloinkin lyhyesti. Sain jatkuvaa kettuilua siitä, kun en ole tehnyt uraa ja lyhytkin olen.

Vierailija
6/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan oli hauska että maksatko pinta-alan mukaan. 

Vierailija
7/7 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:45"]

Toihan oli hauska että maksatko pinta-alan mukaan. 

[/quote]

Niin minustakin ja rakkaudesta se hevonenkin potkii. Mutta näyttä olevan ajantrendi tehdä kaikesta iso numero, kuinka minua kohdellaan huonosti. Jos sitä ongelmaa ei ole se tehdään vaikka väkisin.