Minua luultiin kerran nunnaksi ulkomailla. Mitä hassuja väärinkäsityksiä teille on sattunut?
Tämä on ihan tosi juttu, siis mulla oli mustat vaatteet niin kuin yleensä eikä meikkiä niin kuin ei yleensäkään.
Ja siis maataviistävä musta hame, kun tykkään pukeutua peittävästi, koska pullero. Silloin olin vielä huomattavasti läskimpi kuin nykyään.
Ja sitten oli kaulassa upea jättisuuri hopeinen vintage ristiriipus. Semmoinen 10 cm:n korkuinen.
Niin se yksi vanha sukanmyyjämummo Bulgariassa sitten tuli ja selitti jotain ja halusi pussata sitä ristiä. No sai pussata kun siinä oli tosi pitkä ketju, mutta siis olihan outo juttu kaikenkaikkiaan
Kommentit (3)
Mua luuli Tallinnassa vanhalla Mustamäen torilla humaltunut suomalaismies maksulliseksi. Kysyi lompakko levällään "mitä maksaa"?
Ikävintä tilanteessa oli se, että näkyi olevan pienen alle kouluikäisen lapsensa kanssa reissussa. Pieni poika roikkui kännisen isän takin helmassa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mua luuli Tallinnassa vanhalla Mustamäen torilla humaltunut suomalaismies maksulliseksi. Kysyi lompakko levällään "mitä maksaa"?
Ikävintä tilanteessa oli se, että näkyi olevan pienen alle kouluikäisen lapsensa kanssa reissussa. Pieni poika roikkui kännisen isän takin helmassa kiinni.
Voi ei! Tajusko asian oikeaa laitaa ollenkaan? Ja lapsi parka!
No jos pukeudut kuin nunna niin ei pidä yllättyä että luullaan nunnaksi.