22v, kahden lapsen äiti, kysyttävää
Kommentit (8)
Terve niin minäkin, onko sulla kaveripiirissä samassa elämäntilanteessa olevia ?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:15"]Mä olin tilanteessasi 13v sitten.. ikää tosin 21v. Mulla kaikki meni sumussa ja oli tosi rankkaa.
Miten itse koet oman vointisi/ jaksamisesi?
[/quote]
Välillä on rankempaa, aloin olla aika väsähtänyt viime talvena ja tuli tiuskittua lapsille enkä osannut nauttia. Sitten hain töitä ja sen jälkeen on mennyt taas mukavasti! :) kuopuksen vauva aika on myös aika harmaata aluetta mielessäni. nyt lapset siis 3, 5 ja 2 v.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:13"]Jos jollain on kysyttävää, vastailen mieluusti.
ANNATKO PERSETTÄ VOSU?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:18"]Terve niin minäkin, onko sulla kaveripiirissä samassa elämäntilanteessa olevia ?
[/quote]
Muutama samassa tilanteessa oleva, mutta enemmänkin saisi olla vertaistukea :)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:13"]Jos jollain on kysyttävää, vastailen mieluusti.
ANNATKO PERSETTÄ VOSU?
[/quote]
en muille kuin miehelleni.
Täällä toinen 22v ja pian kahden lapsen äiti! Esikoiseni juuri 10kk ja nyt menossa rv38+1. :) pieni ikäero tulee olemaan. Pystyitkö pitämään kiinni "omasta ajastasi" kuopuksesi syntymän jälkeen? Minua pelottaa että jumiudun täysin lapsiin, vaikka mieskin on kuvioissa mukana..
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:29"]Täällä toinen 22v ja pian kahden lapsen äiti! Esikoiseni juuri 10kk ja nyt menossa rv38+1. :) pieni ikäero tulee olemaan. Pystyitkö pitämään kiinni "omasta ajastasi" kuopuksesi syntymän jälkeen? Minua pelottaa että jumiudun täysin lapsiin, vaikka mieskin on kuvioissa mukana..
[/quote]
onnea! :) oikeastaan en muista miten alussa toimin tuon oman ajan kanssa. En kai hirveästi ottanut omaa aikaa, vaikka mieheni puolesta hyvin olisin saanutkin. Jossain vaiheessa aloin käydä jumpassa.
Mä olin tilanteessasi 13v sitten.. ikää tosin 21v. Mulla kaikki meni sumussa ja oli tosi rankkaa.
Miten itse koet oman vointisi/ jaksamisesi?