Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännitän työhaastattelua niin paljon että oksettaa

Vierailija
21.07.2021 |

Voinko hakea tähän lääkäriltä apua. Oksettaa ja pyöryttää kun mietin haastattelua

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota iisisti. Ihmisiä nekin on siellä toisella puolella. Eikä se ole ainoa työpaikka. Jos ei onnistu, haet seuraavaan. Onnea!

Vierailija
2/4 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin, tsemppiä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano reilusti vaan alussa, että sua jännittää. Antaa susta rehellisen ja aidon kuvan ja kertoo, että haastattelu on sulle tärkeä. Ja työhaastatteluissa käyminen vaatii vähän harjoittelua, joten kannattaa vaan laittaa hakemuksia, jos ei heti tärppää ja käydä useassa haastattelussa, jos kutsu käy. Itse olen oppinut nauttimaan jopa haastatteluista, kun niissä on ollut useamman kerran lyhyen ajan sisällä. On kiva, kun joku on susta kiinnostunut ja kuuntelee sun juttuja ja pääset kertomaan itsestäsi, osaamisestasi ja vahvuuksistasi. Olen jopa ajatellut, että on ilmaista terapiaa :D

Vierailija
4/4 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia haastattelijoita jännittää myös itseään (:

Itseä auttaa se, että oikeesti käy asioita läpi mitä mahdollisesti kysytään. Eli jos tulee jännitys blackoutti niin kyllä ne harjoitellut asiat sieltä sit hyvinkin nopeasti pompsahtaa mieleen.

Ja juurikin tuo mitä ylläoleva kommentoi; yritä nauttia siitä, että pääset kertomaan itsestäsi ja joku oikeasti aidosti kuuntelee :D