Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotuksen haittavaikutuksia

Pohdiskelija
21.07.2021 |

Mä sain koronarokotuksen toukokuussa. Mulle on ilmennyt seuraavia haittoja. Kuukautiskierto mennyt sen jälkeen sekaisin. Tuli näköhäiriöitä ja valoarkuutta. Valonarkuus ja näköhäiriö menivät ohi reilussa viikossa. Millaisia haittoja on tullut muille? Elokuussa oleva koronarokotus mietityttää. Tämä viesti ei ole tarkoitettu rokotuksen puolesta eikä vastaan kyselyksi Asiallisia vastauksia toivotaan haittavaikutuksista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kasvoi häntä. Mieheni sai keskenmenon. Ja joo, netti kuuluu paremmin.

Vierailija
2/10 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urikartiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen jälkeen: pistelyä käsissä ja jaloissa, epätodellinen olo, polttava kipu niskan sisällä, sydän löi tiheästi alkoholin jälkeen (ei antibioottikuuria päällä).

Toisen jälkeen: ei yhtään mitään, ei edes väsymystä.

En tiedä oliko rokotteen ottaminen hyvä vai huono juttu, mutta sen tiedän että uskon tiedemiehiin ja lääkäreihin. En vauvapalstatrolleihin. Siltä osin päätös oli lopulta helppo ja lääkärini suosittelivat että otan toisenkin. Ja oikeassa olivat, tokasta ei tullut mitään.

Terkkuja kesälomareissulta, jolla viimein näen perhettäni yli vuoden ja 3kk eron jälkeen. Sen kannalta ainakin rokote oli hyvä päätös :).

Vierailija
4/10 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivot jäi narikkaan.

Vierailija
5/10 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan jälkeen päänsärkyä, huonoa oloa, ripulia, käden puutumista, vilunväreitä, huimausta, nivel- ja lihaskipuja. Toista en oo vielä saanut.

Useampi tuttu sanonut pelkästään olkapään kipeytyneen, ei muuta.

Yhdellä tutulla ekan piikin jälkeen vilunväreiden, lihaskipujen jne lisäksi viikkoja kestävää puutumista, huimausta, autoimmuunitaudin pahenemista, käden tulehtumista. Hänellä toisesta piikistä ei sit taas mitään oireita.

Vierailija
6/10 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kronarokotteeseen kuolleita ja niistä vammautuneita:

https://theempoweror.com

Vierailija
7/10 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisesta piikistä ei tule oireita, todennäköisesti oireeton korona on sairastettu.

Vierailija
8/10 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toisesta piikistä ei tule oireita, todennäköisesti oireeton korona on sairastettu.

Lähde? Mulle lääkäri sanoi että jos ekasta tulee ja tokasta ei (kuten itselleni kävi), se tarkoittaa että immuunipuolustus heräsi jo ekasta. Useimmilla se herää vasta tokasta. Mulla on vasta-aineet tutkittu eikä niitä ollut ennen rokotteita, silti ekasta tuli ja tokasta ei.

Vierailija
9/10 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urikartiaa.

Tarkoitit varmaan Urtikaria -reaktiota, jota myös nokkosrokoksi kutsutaan. Esim. itselläni tulee silloin isoja ihottumapatteja iholle, joskus koko kehoon.

Goolgen kuvahaulla löytyi:

https://www.terveyskyla.fi/ihotautitalo/PublishingImages/Tautikuvat/muo…

Vierailija
10/10 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota tuota kuzetusrokotetta. Miettikää nyt hölmöt joka päivä muka satoja sairastuneita etkä juuri ketään tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi