Karavaanarit ja seksi
Onko teillä yhteenkuuluvuuden tunnetta, toisten karavaanareiden kanssa?
Harrasteletteko parinvaihtoa tms?
Muutenkin kaikki karavaanitarinat seksillä höystettynä kiinnostaisi kovasti?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymer Jussikin on asentanut panokiikun Hymeriinsä ja pääsen koeajamaan sen Seinäjoella 14. päivä!
Jussi on legenda... kiertänyt kaikki Suomen leirintäalueet ja osan Ruotsin ja Norjanki alueista.
Kaikki? Tuossa väitteessä lienee Lapin lisä mukana.
Kiertäny jo kakskyt vuotta Suomen leirintäalueita vähintään 4kk vuodessa, on jonkinsortin myyntiedustaja. Toissaalta en ole olut valvomassa, niin hankala sanua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymer Jussikin on asentanut panokiikun Hymeriinsä ja pääsen koeajamaan sen Seinäjoella 14. päivä!
Jussi on legenda... kiertänyt kaikki Suomen leirintäalueet ja osan Ruotsin ja Norjanki alueista.
Kiertäny jo kakskyt vuotta Suomen leirintäalueita vähintään 4kk vuodessa, on jonkinsortin myyntiedustaja. Toissaalta en ole olut valvomassa, niin hankala sanua.
Juuri väitit toista. Jos et ole varma tai et tiedä varmasti, pidä kaalisi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri väitit toista. Jos et ole varma tai et tiedä varmasti, pidä kaalisi kiinni.
Pitäiskö sun ottaa ne lääkkeesi.
Puhutaan jos tiedetään. Jos jostakin asiasta ollaan tietävinään, jutellaan niitä siellä Apsilla.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan jos tiedetään. Jos jostakin asiasta ollaan tietävinään, jutellaan niitä siellä Apsilla.
Minä puhunu mittää... kirjotin ja Jussi on ite sanonu että on kiertäny kaikki Suomen l-alueet. Minä usko Jussi sannaa vaika en oo ollu mukana.
Ehkä sun pitäs hakkee joku hoito (käsi tai suu) Jussilta nii et olis tollanen kuivunu ja kärttyne vanhapiika.
Kunpi voittais jos Hymer-Jussi ja Hiace-Kimmo tappelis?
Mä niin haluaisin olla sellanen karavaanarien kiertopalkinto...
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puhunu mittää... kirjotin ja Jussi on ite sanonu että on kiertäny kaikki Suomen l-alueet. Minä usko Jussi sannaa vaika en oo ollu mukana.
Ehkä sun pitäs hakkee joku hoito (käsi tai suu) Jussilta nii et olis tollanen kuivunu ja kärttyne vanhapiika.
Täällä elvistelee kaiken maailman tyhjän polkijat ja löysän lappajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä elvistelee kaiken maailman tyhjän polkijat ja löysän lappajat
Jumavita ota ne lääkkees, ei se lääkäri ny niitä ihan hupina sulle määränny.
Vierailija kirjoitti:
Ketä on lääkäri?
Onko se tuo Hiace-Lauri?
Sekasauna leirintäalueela on pop.
Vierailija kirjoitti:
Niillä karavaanareilla on nauha käsivarressa, jotka haluaa sekstailla muiden karavaanareiden kanssa. Tämä on ihan kansainvälinen merkki ja pätee kaikissa maissa. Etkö tiennyt tätä?
ja joilla lukee vaunussa "suolifer" haluaa anaaliseksiä
no no kateelliset, hankkikaa se matkailuauto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä karavaanareilla on nauha käsivarressa, jotka haluaa sekstailla muiden karavaanareiden kanssa. Tämä on ihan kansainvälinen merkki ja pätee kaikissa maissa. Etkö tiennyt tätä?
Taitaa nuo muistelemasi nauhat olla kansalaissodan ajalta. Tällöin maa oli jakautunut punaisiin ja valkoisiin.
Apua! Meinasin tikahtua!
En ole yhtään karavaanari muijaa nähnyt, jota olis tehny mieli panna. Hirveitä possuja kaikki tyynni.
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään karavaanari muijaa nähnyt, jota olis tehny mieli panna. Hirveitä possuja kaikki tyynni.
Siinähän se! Ne muijat ei omalle kelpaa, niin isäntä lähettää vaimon naapuriin nussittavaksi, niin voi itse ryypiskellä rauhassa!