lyhyen mekon käyttö ja jalkojen ulkonäkö
Minkäköiset jalat tarvitsee käyttääkseen lyhyitä mekkoja/shortseja? Siis polven yläpuolelle jääviä? Ja mikä on mielestänne painoraja ihmisellä paljastamaan reittä? Kaikenlaista menijää kesällä on tullu nähtyä, mutta silti häpeän omia polviani ja takareidessä olevaa pientä suonikohjuani, jonka sain toisen radkauden aikana. Nyt viimeaikoina olen kuitenkin uskaltaunut jopa kaupungille lyhyessä farkkumekossa, kun ei voi pidempää kuumuuden takia käyttää. Ei mielestäni kukaan ole pitkään ihmetellyt, joten aiheetonta taitaa olla oma huoli kehtaamisesta. Painoa mulla 65kg ja ei ole vatsamakkaroita ym.
Kommentit (9)
Kyllä jalat omistaessaan niitä kannattaa ylpeänä esitellä. Jos jalat puuttuu niin ei sekään haittaa, silti voi pukeutua miten haluaa. Kukaan vastaantulija ei kuole suonikohjun tai muhkupolvien näkemiseen.
Mä en ainakaan välitä paskaakaa mitä muut ajattelee. Missä mulla itellä on mukavin ni sillä mennään.
En kuitenkaan käytä lyhyitä mekkoja tai shortseja kun en viihdu niissä, reidet hankaa yhteen ja tulee kipeiksi :/ itellä painoa 55kg
Minusta ihan kuka tahansa voi käyttää lyhyitä mekkoja tilanteessa joihin ne on yleensä soveltuvia. Itsekin käytän kesäisin kyllä, vaikka painoa on 73 kg (20 kg liikaa mulle), ja lisäksi on pohkeissa takana kunnon suonikohjuja. Usein vielä erilaiset raapaleet ja mustelmatkin koristavat sääriä. Ihan sama miltä näyttää.
Mun mielestä lyhyttä saa olla minkälaisilla jaloilla vaan, mutta joku raja taas siinä lyhyydessäkin, oli sitten vaikka miten namut jalat. Mainaan, että oksettaa kattoo mikroshortseista pilkottavia pyllyposkia, oli ne sitten miten kiinteet tahansa. Ei vaan sovi julkisille paikoille, esim. kauppaan :)
Mä niin haluaisin käyttää lyhyitä shortseja ja mekkoja, mutta en ilkeä julkisilla paikoilla. Kauppaan lähtiessä pitää vaihtaa pitkät housut jalkaan.. :/
Mulla on raskausarpia reisissä ja jopa pohkeissa asti, näkyy rumasti. Harmittaa ihan vietävästi. Loppu elämä pitkissä housuissa tai mekoissa. :(
Ps. En ole ylipainoinen
Olen nyt 40 vuotta ja vasta nyt uskallan käyttää lyhyitä hameita. Olinpa tyhmä ennen.
Minua ei kiinnosta mitä muut ajattelee.
T. 48v suonikohjunainen
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:31"]Mä niin haluaisin käyttää lyhyitä shortseja ja mekkoja, mutta en ilkeä julkisilla paikoilla. Kauppaan lähtiessä pitää vaihtaa pitkät housut jalkaan.. :/
Mulla on raskausarpia reisissä ja jopa pohkeissa asti, näkyy rumasti. Harmittaa ihan vietävästi. Loppu elämä pitkissä housuissa tai mekoissa. :(
Ps. En ole ylipainoinen
[/quote]
Miksi sain alapeukun? :'(
Oma mukavuus on tärkein. Jos asuvalinta mietityttää ei kannata laittaa, epävarmuushan on ikävää. Mutta mikä mukavalta tuntuu, niin anna mennä vain.