Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen surkea ihmisroska

Vierailija
28.07.2014 |

Olin vielä yläasteella ja lukiossakin hyvämuistinen kympin oppilas ja pääsin sitten yliopistoon opiskelemaan isompaan kaupunkiin, jossa myös suoritin opintoja erinomaisin arvosanoin.

Yksinäinen elämäni aiheutti vieraassa kaupungissa ilman yhtään läheistä kaveria kuitenkin aiheutti jonkinasteisen diagnosoimattoman masennuksen ja hakkasin päätäni seinään tarkoituksena vahingoittaa itseäni eräänä päivänä matkalla kotiin.

Päähäni jäi pitkäksi ajaksi sen jälkeen (pari vuotta) tunnoton kohta ja mulla oli näköhäiriöitä/päänsärkyä/heikko olo seuraavana päivänä ja huomadin muistini heikentyneen sen jälkeen pysyvästikin, joten into opiskeluun alkoi laimentua enkä enää luottanut itseeni. Opinnot jäivät kesken ja menin muutaman toimettoman vuoden jälkeen pakon (=rahapulan) sanelemana töihin.

Vuosia kului ja löysin viimein yli kolmekymppisenä mieheni, joka osoittautuikin väkivaltaiseksi minua kohtaan ja pahoinpiteli ja kuristi minua muutamia kertoja. En kuitenkaan heti kyennyt ajattelemaan eroa realistisena valintana, joten roikuin suhteessa ja lievät, päähän osuneet väkivallanteot jatkuivat.

Nyt ei enää oikein lähimuisti toimi ja unohtelen asioita. Skarppaamalla välillä on parempikin jakso, mutta se vaatii riittävästi unta, terveellistä ruokaa sekä liikuntaa ja aivoille virikkeitä, mitä on vaikeaa ajoittain muistaa ylläpitää.

Jotenkin ahdistaa tulevaisuus, kun tuntuu että aivoni ovat lopullisesti vaurioituneet. Tekisi oikeastaan vain mieli kuolla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, et ole:) nauti elämästä, kaikesta mitä saat siitä irti. Älä mieti tulevaisuutta pahalla.

Ps. Käy lätkäpelissä

Vierailija
2/6 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta. Mene lääkäriin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahemmastakin ihmiset selviytyvät. Niin sinäkin. 

Vierailija
4/6 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ihmisroska, olet Sinä. Sinulla on vain yksi elämä. Monet meistä haluavat välillä kuolla, se "kuuluu kuvioon".    Hyväksy tunne, anna sen mennä ja jatka elämistä. Olet ajatuksissani. 

Vierailija
5/6 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot pystyvät korjaamaan itseään luomalla uusia yhteyksiä. Tärkeintä on lopettaa vahingollinen käyttäytyminen ja harjoittaa juuri noita terveellisiä asoita, mitä mainitsit. Ei kaikki toivo ole mennyttä, etkä ole mikään roska, vaan arvokas ihminen, jolla on oikeus elää ja nauttia elämästä. Virtuaalihalit sinulle!

Vierailija
6/6 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://2.bp.blogspot.com/-zAkmq4b1XCw/U8-_fURzuwI/AAAAAAAAAtM/ROBRvUIQ1Zk/s1600/1386443698.gif

Mene lääkärissä käymään, tai vaikka terapiassa. Saat muistiisikin apua, ja pahaan oloon <3 me välitetään susta, ihan OIKEASTI..