Mies, joka ei ikinä lähetä ensimmäistä viestiä. Mitä ajatella?
Mitä palstan viisaat tuumaavat tällaisesta tapauksesta: ihana mies, jonka kanssa olen seurustellut puolisen vuotta. Kertoo rakastavansa, on huomioiva, meillä on hauskaa yhdessä, kun näemme seksiä on paljon ja se on hyvää jne. Mutta ehdimme nähdä vain n. 3-6krt kuukaudessa välimatkasta johtuen. Näkemisten välillä vaikuttaa aina olevan niin, että minä aloitan kaikki keskustelut. Mies kyllä vastaa viesteihin nopeasti ja esim. viimeksi ehdottamani Skype-puhelu kesti 2h. Mutta hän ei kerta kaikkiaan ikinä itse aloita keskustelua tai ehdota Skype-puhelua. Mitä tästä pitäisi ajatella? Onko se vaan niin, ettei hän sittenkään ole niin kiinnostunut kuin olen luullut? Vai onko mies tottunut siihen, että olen alusta asti se aloitteellisempi ja se, joka ehdottaa asioita (olen en nyt määräilevä mutta ehkä vähän voimakastahtoinen luonne)?
Kommentit (25)
Kiitoksia vinkeistä! Katsotaan miten käy. Odotan ehkä vielä pari päivää ja jos sitten ei mitään, otan yhteyttä ja mainitsen, että olisi kiva jos hänkin välillä kyselisi kuulumisiani. Vinkkejä ja mielipiteitä saa kyllä laittaa vielä lisääkin! :) ap
Kokemukseni mukaan miehet näyttävät korttinsa ihan suhteen alussa jo. Eli se käytös, mitä on alussa, tulee myös jatkumaan. Näin ainakin ns. hyvien, ei-pelimiesten kohdalla.
Ap voi tietysti yrittää lähteä muuttamaan jo syntynyttä suhteen rutiinia, mut en veikkaisi muutoksen puolesta. Mies nyt opetettu hyvän päälle l. siihen, että ap. hoitaa yhteydenotot. :(
Miehen kannalta ajateltuna: Miksi muuttaa mitään, kun nykyinen systeemi toimii täydellisesti?
Vierailija kirjoitti:
No pisimmillään on mennyt 3pv etten ole ottanut yhteyttä, eikä mieskään, jolloin olen sitten lähettänyt viestin ja kysynyt mitä kuuluu. Ap
Me joka päivä ainakin viestitään ja mies kyllä itse soittaa lähes joka päivä, on sanonut että ei ole pelkän seksin perään vaan meillä on läheisyyttä ilman seksiä ja on matkailtu yms.
Perässävedettävä. Raskas. Päästä irti ennen kuin uuvut ja hajoat.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:44"]No kokeile olla ottamatta yhteyttä.
[/quote]
^