Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut lopettavat raskaaksi tullessaan liikunnan?

Vierailija
27.07.2014 |

Vaikkei olisi mitään terveydellistä syytä?

Tuttavissani monissa on tapahtunut juuri näin.

Luulis että sitä sitä haluaisi pysyä pirteämpänä ja parempivointisena myös raskauden ajan.
Eihän raskaus ole mikään sairaus. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:09"]

No mistäs sinä niin tarkkaan tiedät toisen syyt liikunnan lopettamiseen? Minä tulin vaikeuksien kautta usean keskenmenon jälkeen raskaaksi ja lopetin kaiken ylimääräisen heilumisen. Mutta eipä kukaan minulta kysellyt, miksi et enää harrasta liikuntaa enkä nähnyt tarpeeksi kenellekään asioita selitellä..

[/quote]

No tiedän siitä kun olen kysynyt syitä muutamalta säännölliseltä lenkkikaverilta, jotka ovat raskaana.
Olen ehdottanut ihan kävelylenkkejäkin, eli ei siis todellakaan tarvitsisi juosta kieli vyön alla, mutta "ei huvita" ja "ei jaksa" on ne yleisimmät.

Juu, ei varmaan jaksakaan jos hautautuu sinne kotiin. Luulis että pieni liikkuminen ja raitis ilma voisi lisätä sitä vireystilaa. AP

[/quote] Oi että, sinä sitten onnellisena kihiset itsellesi, että voi kun minusta tulee hyvä äiti, kun nyt jo odotusaikana alan tämän vertailun ja itseni kohottamisen. Että ihan raskaanakin olen jo parempi ja liikun  ja voin haukkua tuttujani. Ajattele, kohta se lapsi syntyy ja pääset tekemään aloituksia: miksi muiden lapset kääntyy niin myöhään, miksi muut ei täysimetä vaikka ei ole mitään terveydellistä ongelmaa, miksi muiden lapset ei kakkaa vielä pottaan tässä iässä, miksi muiden lapset ei saa koulussa yhtä hyviä numeroita.

Kyllä joillakin on rankkaa tämä elämä, kun pitää aina viattomasti ihmetellä muiden tekemisiä, että saisi kehuja siitä, kuinka hyvä on :D

[/quote]

Sori, mut nyt meni sun pointtis vähän ohi. Missähän kohtaa olen haukkunut tuttaviani? Missähän kohtaa olen kertonut itse olevani raskaana ja sanonut tulevani hyväksi äidiksi? Äläs nyt käy siellä hormonihuuruissas niin herkillä, ota happee välillä. Asiallisestihan kysyin että miksi jotkut aktiivisetkin ihmiset lopettavat liikunnan raskauduttuaan ja asiallisia vastauksia olen täältä saanutkin. Kiitos niistä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla