Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Canvas taulu omasta valokuvasta

Vierailija
27.07.2014 |

Moi!

Millaisia kokemuksia teillä on omista valokuvista tehdyistä canvas-tauluista? Missä teettäny? Ifolor, Photobox?? Erityisesti haluaisin tietää millaista jälkeä Photobox tekee ja onko ollut ongelmia tilausten kanssa?? Onko paras väri-, mustavalko- vai seepian väriset taulut? Haluttais pikku neidin kuvista tehdä muutama taulu...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään kokemuksia??

Vierailija
2/25 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta smartphotosta. Tilasin sieltä kehystettynä canvastaulu omasta kuvasta http://www.smartphoto.fi/tuotteet/canvas-taulu-julistetaulu-juliste musta siitä tuli ihan sellanen kun olin odottanut ja toivonutkin. Toi kehystetty oli vähän kalliimpi kuin tavallinen mutta kätevä mun mielestä. Laatu oli hyvää ja toimitus niinkun sovittu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monesti tilaillut itselle ja lahjaksi erilaisia tuotteita tuolta Photoboxista. Ei mitään huonoa sanottavaa, aina on tilaus ollut juuri niin kuin pitää ja toimitusaika sama, mitä sivuillaan ilmoittavat. Kannattaa rekisteröityä sinne sivuille ja odotella muutama vko (jos ei ole kiire), sieltä tulee ensin -40% etu ja lopulta -60-70% etu sähköpostiin joka koskee koko tilausta. Eli lasku on naurettavan pieni verrattuna esim. Ifoloriin.

Vierailija
4/25 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että jos kuva ei ole järkkärillä tms otettu niin tauluksi teettäminen ei onnistu kunnolla. Joku pikku pokkari tai kännykkakamera, niiden kuvien resoluutio ei riitä. Kuvasta tulee rakeinen ja "venytetyn näköinen". 

Käytiin sitten ammattilaisella ottamassa lapsesta kuva ja se teetettiin isoksi, tuli älyttömän hyvä.

Vierailija
5/25 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aika pernoja..

Vierailija
6/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:02"]

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että jos kuva ei ole järkkärillä tms otettu niin tauluksi teettäminen ei onnistu kunnolla. Joku pikku pokkari tai kännykkakamera, niiden kuvien resoluutio ei riitä. Kuvasta tulee rakeinen ja "venytetyn näköinen". 

Käytiin sitten ammattilaisella ottamassa lapsesta kuva ja se teetettiin isoksi, tuli älyttömän hyvä.

[/quote]

Varmasti ammattilaisen kuva on useimmiten parempi mutta ihan täyttä potaskaa ettei pokkarilla tai puhelimella saisi riittävän hyvälaatuisia kuvia. 

Vierailija
7/25 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin omalla kuvalla täältä, laatu oli erittäin hyvä, (koko oli 100x70, oli tosi edullinen mut toimitusaika vähän pitkä, reilu viikko, mutta mielestäni kannatti odottaa!

www.canvaskauppa.fi

Vierailija
8/25 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun taulut fi kaupasta ei ainakaan kannata tilaan mitään, jos mielii joskus saada tilauksensa. Kannattaa lukea tästä lisää: https://keskustelu.suomi24.fi/t/16437869/minuntaulut-fi---minun-taulut-…

Vierailija
9/25 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tilata kangastaulun koko 80×120, mistä kannattaisi? Tuo photobox näyttää oleva n suljettu:/

Vierailija
10/25 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylösnosto

Vierailija
11/25 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ifolor helppo tilata, nopea toimitus noin 3-6päivää , luotettava, saa erilaisia vaihtoehtoja, kehyksillä ja ilman.

Vierailija
12/25 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli suurin tailu 75x100, haluan isomman..onko kellään kokemuksia tästä minuntaulut.fi?

Vierailija
13/25 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylösnosto

Vierailija
14/25 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylösnosto

Vierailija
15/25 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kiinnostaa kokemukset canvas tauluista ja kuvakirjoista.

Vierailija
16/25 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampi kuvakirja kirja ifolorilta, mutta ei muualta, joten en voi verrata. Olen ollut ihan tyytyväinen ifolorin kirjoihin.

Vierailija
17/25 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas...

Vierailija
18/25 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin myös kiinnostunut verhoista omalla kuvslla, mutta en löytänyt paikkaa missä sellaista tehtäisi. Siis ihan kunnon verho/verhot.

Vierailija
19/25 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tilannut smartphotosta? Netissä todella ristiriitaisia kokemuksia, osa toodella tyytyväisiä, osa ei sitten lainkaan.

Vierailija
20/25 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ifoloria kokeilla joku päivä. Vielä en ole ehtinyt.

Onkohan ne taulut laadukkaita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä