Saat seuraavan tekstiviestin:
"Lähtisitkö nyt kävelylle mun kanssa katsomaan tähtitaivasta?" Keneltä haluat viestin tulevan?
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:35"]
"Lähtisitkö nyt kävelylle mun kanssa katsomaan tähtitaivasta?" Keneltä haluat viestin tulevan?
[/quote]
Voi kuinka ihana olisi saada tällainen!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:48"]
Olisi vähän skitsoa koska täällä ei näy tähtiä. Mutta tietysti tähtikirkkaana yönä olisi kiva saada tuollainen ihastukseltani.
[/quote]missa olet ?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 02:07"]
Haluaisin juuri tällaisen viestin eräältä mieheltä, mutta hän on naimisissa :(
Siksi en itsekään voi lähettää hänelle mitään romanttista.
[/quote]Etsi oma!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:38"]Mun fuckbuddylta. Tai me taidetaan olla jo enemmän :)
[/quote] In your wildest dreams
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:42"]Kuka on a.s.?
[/quote]
Anssi
No toivottavasti en keltään. Kyllä miehen kanssa monesti lähdetään kävelylle ja välillä jäädään tuijottaan tähtiäkin, mut jotenkin mulle toi ei toimis suunniteltuna juttuna. Tykätään muutenkin tehdä juttuja ihan ex tempore
Voi kumpa mieheni laittaisi tollasen viestin :) ❤
Kaverimieheltä, jonka kanssa pidetään yllä romantiikkaa hauskuuden vuoksi.
Ehkä kutkuttavinta olis, jos viesti tulisi yhdeltä vähän vanhemmalta kirurgilta. Kun ei olla nähtykään ikuisuuksiin ja aina välillä käypi mielessä, että mitä sille kuuluu ja saisko se vieläkin mun kehon lämpötilan ja sydämen sykkeen nousemaan ja pikkarit kostumaan pelkällä olemuksellaan ja äänellään.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:41"]A.S
[/quote]
Hhmmmmm..minäkin...:)
Mun tuurilla saisin tuollaisen viestin ja ehtisin ilahtua kunnes tulisi uusi viesti, jossa sanottaisiin että meni väärälle henkilölle.