Veljen uusi tyttöystävä on kirjoitustaidoton wt
Rakkaalla ja ihan fiksulla veljelläni on uusi nainen. Kohta kolmekymppinen blondi, joka on Facebookissa joka asiasta raivokkaasti jotain mieltä. Olen nähnyt tyyppiä parin minuutin ajan, kun törmäsimme heihin kauppareissulla, ja hän pyysi minua heti kaveriksi. Jo pelkästään kirjoitusvirheiden perusteella voin päätellä, ettei meistä tosielämän kavereita tule. Miten aikuinen ihminen voi kirjoittaa "opiskelioista", "työntekiöistä", "tressistä" tai "Banadol"-särkylääkkeestä ja tehdä samaan syssyyn kymmenen yhdys sana virhettä (sic)?
Väittääkö joku vielä, etteivät kirjoitusvirheet saa ihmistä vaikuttamaan tyhmältä?
Kommentit (11)
Ei ne pelkästään saa vaikuttamaan tyhmältä. Jatkuvia kirjoitusvirheitä tekevät ovatkin tyhmiä.
Mul kyl kännykkäl kirjoittaminen aiheuttaa usein virheitä mut toi kuulostaa jo kamalalt
Tyhmän vaikutuksen antaa myös veljen tyttöystävän haukkuminen tuiki tuntemattomille ihmisille.
Ei naisen tarvitse osata kirjoittaa jos on kaunis.
Lukihäiriökin on mahdollinen, vaikka on blondi.
Kohta joku kirjoittaa, että kun minulla on lukihäiriö :D Vittu, jos teillä on lukihäiriö niin opetelkaa sitten lukemaan ja kirjoittamaan!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:27"]Mul kyl kännykkäl kirjoittaminen aiheuttaa usein virheitä mut toi kuulostaa jo kamalalt
[/quote]
Totta tuokin, mut typot hyväksyn. Noita en, ettei edes tiedetä, miten joku sana kirjoitetaan.
Sinäpä sitten nopeasti muodostit käsityksen ihmisestä. Eiköhän veljesi ole valinnut tyttöystävänsä joidenkin muiden kriteerien mukaan kuin että kuinka hyvin hän kirjoittaa.
Luotappa nyt veljesi naismakuun ja tutustu tyyppiin ennen kuin tyrmäät. Erittäin moukkamaista haukkua selän takana...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:28"]
Kohta joku kirjoittaa, että kun minulla on lukihäiriö :D Vittu, jos teillä on lukihäiriö niin opetelkaa sitten lukemaan ja kirjoittamaan!
[/quote]
Siinäpä näppärä ja ystävällinen neuvo. Joskus tekee fiksummman vaikutelman olemalla hiljaa.
LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! MIELENTERVEYS! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET! LÄÄKKEET!
Jätä ne siat