Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minussa on vikana, kun kaipaan läheisyyttä?

Vierailija
19.07.2021 |

Olen aina aikuisiässäni ollut hyvin läheisyydenkaipuinen. Onnellisessa parisuhteessa olen kuitenkin viettänyt todella pienen osan elämästäni ja selibaatissa olen ollut monta vuotta. Viimeisimmän kunnollisen halauksen koin vuonna 2017. Viimeisimmästä suudelmasta taitaa olla noin 9 vuotta aikaa. Mikä minussa on vikana, kun muistelen sitä viimeisintä kokemaani halausta lähes päivittäin ja haaveilen vastaavasta? Mikä tähän auttaisi pysyvästi?

N35+, pk-seutu

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ahdistaa haaveilla niistä hetkistä, kun olen kokenut läheisyyttä ja tajuta, etten välttämättä enää koskaan koe samaa uudelleen.

Vierailija
2/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuo ole ihan normaalia.

Itse olen läheisyydenkaipuinen vaikka joka päivä saan haleja ja pusuja.

Lataa tinder ja etsi seuraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa koira. Ihan oikeasti. Esim coton de tulear; valtavan ihmisrakas koira, haluaa olla lähellä koko ajan. Minulla tämä toiminut hyvin❣️

Vierailija
4/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin.

Vierailija
5/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sitä eliittiporukkaa, joka saa loppuelämän kumppanin helposti. :( Pitäisi etsiskellä, deittailla ja tapailla ja säätää.

Vierailija
6/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa koira. Ihan oikeasti. Esim coton de tulear; valtavan ihmisrakas koira, haluaa olla lähellä koko ajan. Minulla tämä toiminut hyvin❣️

Täytyy harkita tätä. Tosin parisuhdetta ajatellen koira haittaisi asiaa, kun kuulemma moni sinkkumies kaihtaa koiranomistajanaisia.

Vierailija
7/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy harkita tätä. Tosin parisuhdetta ajatellen koira haittaisi asiaa, kun kuulemma moni sinkkumies kaihtaa koiranomistajanaisia.

Njääh, unohda tommoset sinkkumiehet

Vierailija
8/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sitä eliittiporukkaa, joka saa loppuelämän kumppanin helposti. :( Pitäisi etsiskellä, deittailla ja tapailla ja säätää.

No en ole minäkään kyl eliittiä.

Mutta voithan nyt alkuun edes jotain säätöä eihän sen tarvi olla loppuelämän kumppani heti..

Siis jos olis vaik joku hali ja pusi kaveri. Syksyn pimeneviin iltoihin

Vierailija
9/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et seurustele?

Vierailija
10/14 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et seurustele?

Pariutuminen on lähes mahdotonta kahden lapsen vanhempana.

Vierailija
11/14 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimen hellittely tuo hyvää mieltä kyllä, mutta se ei ole silti yhtään sama asia kuin toisen ihmisen läheisyys

Vierailija
12/14 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkikammo on kuulemma yleistä miesten parissa ja on naiselle melkein yhtä iso miinus kuin äitiys. Eli koiran omistajan potentiaalinen kumppanipooli on paljon pienempi kuin koirattomilla.

Vierailija
13/14 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkikammo on kuulemma yleistä miesten parissa ja on naiselle melkein yhtä iso miinus kuin äitiys. Eli koiran omistajan potentiaalinen kumppanipooli on paljon pienempi kuin koirattomilla.

Koiran omistajuus vaatii sitoutumista ja vaikuttaa liikkumiseen, aikatauluihin ja asettaa omat rajoitteensa ja suunnittelunsa tekemisille ja menemisille.

Vierailija
14/14 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyden tarve on yksi ihmisen perustarpeista eikä sitä tarvitse hävetä. Jos parisuhteen etsiminen arveluttaa eikä kiinnosta niin kyllä fwb-suhteesta kiinnostuneita miehiä on. On jopa miehiä, jotka kaipaavat vain halikumppania eikä mitään muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä