Laittaako joku saunan päälle näillä helteillä?
Hirveästi tekisi mieli saunoa, mutta muutenkin kauhea tuskan hiki.
Pitäisikö tyytyä vaan viileään suihkuun...:-/
Kommentit (12)
Joo, tottakai. Tuntuu että sauna puhdistaa paremmin kuin pelkkä suihku
Sauna on vaan hyvästä helteillä! Lämmin suihkukin auttaa, aktivoi kehon omaa viilennystä. Hellesauna puhdistaa ja raikastaa oloa :) Sauno vaan
Kyllä minäkin höyräytin saunaa eilen illalla ja kylläpä virkisti! Moni luule, että kylmä suihku virkistää, mutta eihän se niin ole. Elimistö alkaa kehittää lämpöä, jotta kylmyys haihtuisi.
Käymme saunassa 2krt/viikko.
Saunassa ei minulle tule sellaista tuskan hikeä, mitä nämä helteet aiheuttavat. Suihkussa tosin,on hyvä viilennellä normaalia pidempään tai keksiä joku viileä paikka oleskeluun. Jos tulee liian pian normi huoneilmaan tai ulos, tulee kamala jälkihiki.
No aikoihan tuo ex-anopintekelekin mennä saunaan... en kovin pontevasti viitsinyt varoitella, samapa tuo mulle vaikka heittäisi viimein lusikan nurkkaan.
Rantasauna tietenkin ja voi pulahtaa mereen tai järveen.
Voi alapeukuttaja, kunpa tuntisit mun anopintekeleeni ja miten se sekaantuu joka asiaan. Kasvata siinä teiniä kun soittelee "ettei lasta saa pakottaa mihinkään" ja lapsi juoksee vinkumassa kun tietää että mummon sana on laki iskälle. Eka ajatus tosiaan ensimmäisen varoituksen jälkeen on että jospa se sauna tappais jos muu ei.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:28"]
Voi alapeukuttaja, kunpa tuntisit mun anopintekeleeni ja miten se sekaantuu joka asiaan. Kasvata siinä teiniä kun soittelee "ettei lasta saa pakottaa mihinkään" ja lapsi juoksee vinkumassa kun tietää että mummon sana on laki iskälle. Eka ajatus tosiaan ensimmäisen varoituksen jälkeen on että jospa se sauna tappais jos muu ei.
[/quote]No voi jee, toivon teillekin hirviöanoppia joka jyrää kaikessa äidin oikeudet ja tehtailee lastensuojeluilmoituksia ja päättää kaiken.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:28"]
[/quote]No voi jee, toivon teillekin hirviöanoppia joka jyrää kaikessa äidin oikeudet ja tehtailee lastensuojeluilmoituksia ja päättää kaiken.
[/quote] voi vetti mitä mummoleita on olemassa
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 17:10"]
Mun isä laittaa saunan melkein joka päivä ihan mikä keli tahansa.
[/quote]
Tänäänkin?....
Mun isä laittaa saunan melkein joka päivä ihan mikä keli tahansa.