Jos vastasyntyneellä vauvalla on pitkä jalkaterä, tuleeko vauvasta isojalkainen aikuinen?
Antaako vastasyntyneen jalkaterä osviittaa aikuisikänsä jalankoosta?
Kommentit (9)
Mun vauvalla oli tosi isot jalkaterät, kaikki vauvatöppöset oli liian pieniä, ja ekat kengät numeroa 22. Ajattelin kauhalla, mitä aikuisena. Nyt on 19 v ja kengän koko 43, ei paha ( 187 cm)
Meillä on isojalkaisista vauvoista tullut isojalkaisia teinejä. (44 ja 46). Voi tietysti olla sattumaakin.
Joo ja tiedättehän mitä sanotaan, jos miehellä on isot jalat... Että sillä on myös isot kengät.
Ei se mitenkään varmaa ole. Voi olla että ehkä joku korrelaatio on olemassa mutta omasta sisaruskatraastani veljellä oli suuri jalkaterä ja oli muutenkin kookas, jäi n 175cm pitkäksi 43-44 kengällä. Itse olin paljon pienempi ja minusta tuli 190 ja 48.
Jalka oli syntyessä kokoa savukeaski. Nyt aikuisena jalka kokoa 34-35 joten ei kauheasti kasvanut.
Vastasyntyneen jalkaterät näyttävät aina pitkiltä.
Jalkaterästä on ennustettavissa moni asia. Pitkä jalkaterä ennakoi isokenkäisyyttä aikuisena. Lapselle kannattaa antaa tätä silmälläpitäen nimeksi Björn sukupuoliolettamasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Voipi tulle, mutta se ainakin on varmaa että mikäli naisella on isot/pitkät kanootit on myös hukkaviiva pitkä ja anatomia muutenkin noh, kookas.
Kokemusasiantuntija vahvistaa tämän. Isoa on kaikki.
Vauvojen mittasuhteet ei vastaa millään tavalla aikuisen ruumiinrakennetta, pää ja rajat ovat suhteettoman suuria vartaloon nähden.