Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ei ole yhtään energiaa. Mä en jaksa tehdä yhtään mitään!

Vierailija
26.07.2014 |

Sanokaa mikä tähän auttaa. Onko tämä vain laiskuutta vai huono kunto vai mikä, mutta ei vaan ole energiaa yhtään mihinkään. Nämä helteet vain pahentaa, mutta en mä muulloinkaan mikään energiapakkaus ole. Olen vasta hiukan päälle 30v, mutta olo on kuin olisin paljonkin vanhempi! Paitsi, että ne vanhemmatkin on paljon energisempiä kuin minä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jotenkin sama juttu. En tiedä, mistä johtuu. Tämä av-palstalle surffaaminen on saanut ongelman kulminoitumaan. Osittain on kyse siitäkin, että vaadin itseltäni paljon enkä saavuta tavoitteitani, joten siksi inhoan itseäni ja se saa minut lässähtämään entistä pahemmin.

Vierailija
2/3 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasongelmia, huono kunto, huono ruokavalio>puutoksia, liian vähän unta, liikaa painoa, masennusta, synnynnäistä laiskuutta? Näin nyt ekana tuli mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:14"]

Kilpirauhasongelmia, huono kunto, huono ruokavalio>puutoksia, liian vähän unta, liikaa painoa, masennusta, synnynnäistä laiskuutta? Näin nyt ekana tuli mieleen.

[/quote]

Kilpirauhasongelmia ei, huono kunto joo, huono ruokavalio ei, mutta parantamisen varaa toki, liian vähän unta ei, liikaa painoa ei, masennusta ei (kai), synnynnäistä laiskuutta ei kai.

Eli kunnon kohotusta sitten vissiin. Oikeasti liikun todella vähän ja pitäisi kuntoilla, ehkä siitä saisi sitä energiaa... Kun vaan vielä saisi sitä energiaa aloittaa sen liikunnan!

ap.