Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä syvää yhteyttä kenenkään ihmisen kansssa, paitsi

Vierailija
19.07.2021 |

Ainoa kenen kanssa löysin paljastui manipuloijaksi. :( Miksi? mikä minussa on vikana? Kun olin pieni, minulla oli vain yksi kaveri ja minua kiusattiin. Koulussa ei ollut muita kaverita, myöhemmin kun menin työpaikkoihin, en sielläkään saanut ystäviä, olin aina ulkopuolinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa Narsistin lapsena-pitkä tie itsenäistymiseen, löytyy myös sublasta kuunneltavissa. Tää avasi mulle hyvin paljon omaa elämää.

Vierailija
2/6 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueppa Narsistin lapsena-pitkä tie itsenäistymiseen, löytyy myös sublasta kuunneltavissa. Tää avasi mulle hyvin paljon omaa elämää.

Subla? Eli mikä? Ja sori mutta miten narsisti liittyy??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Subla? Eli mikä? Ja sori mutta miten narsisti liittyy??

Supla eli suomalainen äänikirja sovellus. Narsistin kansvattama lapsi ei osaa etsiä tervettä ihmissuhdetta, koska hänellä ei ole kokemusta siitä mitä se on.

Vierailija
4/6 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sopivia tai sinuntyyppisiä voi olla jossain, muttei ole vielä tullut vastaan. Kaikkien kanssa ei sovikaan yhteen. Ei se ole aina sinun vikasi, jos muut ovat ahdasmielisiä tai sisäänpäinlämpiäviä.

Vierailija
5/6 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että subla.

Vierailija
6/6 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä yhteys ei välttämättä voi rakentua jos aiempien huonojen kokemusten valossa päättelee että muut haluavat esim vain manipuloida.  Silloin voi itsekin olla negatiivisesti asennoitunut toisiin ja tulkitsee heitä vaikka ei edes tunne. Yksi hyvä keino tunnistaa manipulointi voi olla kysyä mitä tarkoitat tällä tai miksi sanot näin. Kysyä ilman hyökkäystä. Voi nimittäin olla ansa että tulkitsee aina muita omien aiempien kokemusten valossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi