Olen lihava
Olen viisikymppinen, terve nainen. Olen 170 senttiä pitkä ja painan 90 kiloa. Isot rinnat, paksut reidet ja muutenkin lihava.
Kunto on kohtuullinen. Kävelen päivittäin noin kymmenen kilometriä. En pidä uimisestä, joten mammojen ei tarvitse pelätä näkevänsä minua rannoilla. Tuskin herätän kadullakaan sen suurempia tunne-elämyksiä suuntaan tai toiseen, sillä pukeudun kohtuullisen tyylikkäästi.
Tykkään hyvästä ruuasta ja seksistä. Tykkään myös työstäni. Minulla on ylempi akateeminen loppututkinto ja työskentelen asiantuntijatehtävissä.
Olisin mielelläni kymmenisen kiloa kevyempi, mutta en ole ikinä edes yrittänyt laihduttaa.
Viihdyn omassa kehossani ja elämässäni, mutta taidan olla monille teistä vastenmielisyyden ruumiillistuma.
Kommentit (15)
Kuvassa ap:n jalat:
Melkoinen ero noiden kaksien jalkojen välillä, toisaalta on jalkojen omistajillakin melkoinen painoero. On helppo uskoa, että Ap:n jaloilla oikeasti kävellään päivittäin pitkiä matkoja.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:12"]
Olen viisikymppinen, terve nainen. Olen 170 senttiä pitkä ja painan 90 kiloa. Isot rinnat, paksut reidet ja muutenkin lihava.
Kunto on kohtuullinen. Kävelen päivittäin noin kymmenen kilometriä. En pidä uimisestä, joten mammojen ei tarvitse pelätä näkevänsä minua rannoilla. Tuskin herätän kadullakaan sen suurempia tunne-elämyksiä suuntaan tai toiseen, sillä pukeudun kohtuullisen tyylikkäästi.
Tykkään hyvästä ruuasta ja seksistä. Tykkään myös työstäni. Minulla on ylempi akateeminen loppututkinto ja työskentelen asiantuntijatehtävissä.
Olisin mielelläni kymmenisen kiloa kevyempi, mutta en ole ikinä edes yrittänyt laihduttaa.
Viihdyn omassa kehossani ja elämässäni, mutta taidan olla monille teistä vastenmielisyyden ruumiillistuma.
[/quote]No, et sinä kyllä miltään kaunottarelta vaikuta. Olet paksu vanha akka, jollaisia tulee suurimmasta osasta suomalaisnaisia, mutta se ihmetyttää miksi olet päästänyt itsesi lihomaan? Ei siinä muuta tarvittaisi kuin se, ettei söisi enempää kuin ns. kuluttaa ja harrastaisi pari kertaa viikossa hikiliikuntaa. Sillä tavalla pysyy helposti hoikkana tai aina kohtuullisissa mitoissa. Koska se on varmaa, että et sinä ainakaan tuosta enää laihdu.... Vanhuus paksuna on keljua ja tuskallista, pelkästään läskit tuovat mukanaan lisäsairauksia tavallisten vanhuuden vaivojen lisäksi.
En tosiaan ole mikään kaunotar, en ole koskaan ollut. Olen ihan tavallinen täti-ihminen. Minun parhaat puoleni taitavat olla pääkopan sisäpuolella. En kuitenkaan ole koskaan kuvitellutkaan tai väittänytkään olevani kaunotar, joten edellinen kommentti ei loukkaa minua.
Minua vaan ärsyttää tällä palstalla viljeltävä ylipainoisiin kohdistuva vihapuhe. Edes lääkärit eivät ole sitä mieltä, että langanlaihat olisivat terveempiä kuin muut. Päinvastoin pieni ylipaino on hyväksi ihmiselle, toki vähemmässä määrin kuin minulla.
Tästä ketjusta on kadonnut välistä yksi viesti, jossa oli linkki johonkin blogiin. Viesti nr 12 on poistettu. Kommentointi muuttuu oudoksi, kun välistä poistetaan viesti, johon seuraava kirjoittaja viittaa.
Minustakin tämän palstan painoon liittyvät keskustelut ovat lähteneet lapasesta. Toki kaikki tietävät, että huomattava ylipaino on terveysriski. Mutta tällä palstalla tuntuu olevan sellainen henki, että suurin osa ihmisistä luokitellaan sairaalloisen ylipainoisiksi.
Vielä vastenmielisempää ja lapsellisempaa on ihmisten ulkonäön arvostelu. Jos näen kaupungilla huonosti pukeutuneen ja itseäni rumemman ihmisen, ei tulisi mieleenkään alkaa tilittää sitä muille kasvokkain tai verkossa. Minusta tuollainen on yhtä tyhmää kuin koulukiusaaminen, ja tämän palstan kirjoittajat lienevät pääosin aikuisia ihmisiä.
Seksiä saan ihan ikiomalta mieheltäni. Ilmeisesti en ole miesten mielestä niin ällöttävä kuin av-mammojen mielestä, koska miehet haluavat tehdä tuttavuutta. ;)
Olen lihava. Olen laiska. Olen kyyninen.
Älä rakas ihminen kerro sitä täällä. Viikonloppu on teinitrollien kulta-aikaa. :/ Kohta sataa paskaa niskaan.
Tuo hyvä kunto onkin olennaisempaa kuin kilot, jos hyvinvointia ja varsinkin ikääntymistä ajattelee.
Pidä toi, sulla on hyvä asenne.
Aiheellinen aloitus. Täällä on tällä hetkellä todella paljon siiderivalas- ja muita läskiviha-ketjuja, joissa avoimen törkeät kommentit saavat yläpeukkuja. Tosin osa niistä on sellaisten miesten kirjoittamia joiden mukaan maailmassa saa olla vain sellaisia naisia jotka miellyttävät heidän silmäänsä ja makuaan. Lisäksi näitä keskusteluja motivoidaan rumuuden kauhistelulla tai sillä, millaisia kustannuksia ylipaino aiheuttaa yhteiskunnalle.
Up