Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun tori.fi myyjät eivät vastaa mitään

Vierailija
26.07.2014 |

Jos siis ilmoitukseen ei ole laitettu puhelinnumeroa/pyydetään ottamaan yhteyttä tekstiviestillä. Joo, ymmärrän ettei huvita alkaa naputtelemaan vastauksia jos tuote on jo mennyt, mutta ärsyttää odotella vastausta jota ei koskaan sitten tulekaan.

Ainakin tekstareihin olisi kiva saada vastaus.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tuhlaa tekstiviestin hintaa vain ilmoittaakseni että tuote on jo mennyt.

Vierailija
2/7 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:00"]Minä en ainakaan tuhlaa tekstiviestin hintaa vain ilmoittaakseni että tuote on jo mennyt.

[/quote]

Mitä jos poistaisit sitten ilmoituksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:00"]Minä en ainakaan tuhlaa tekstiviestin hintaa vain ilmoittaakseni että tuote on jo mennyt.

[/quote]

[/quote]

Jos ilmoitan tuotteen myyntiin klo 8:30 aamulla ja se ostetaan heti, luuletko että minulla on aikaa poistaa ilmoitus välittömästi? Kannattaisi sinun ap pysyä vaan ihan siellä kyläkirppikselläsi kun et tunnu netikettiä hallitsevan.

Vierailija
4/7 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:05"]

[/quote]

[/quote]

Poistankin heti, mutta poistoon menee ruuhkasta ja vuorokaudenajasta riippuen 1min - 8tuntia...

Vierailija
5/7 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt sähköpostia niiden myyjien kanssa, joiden kanssa sitten myös on kaupat syntynyt. Helppoa ja ilmaista. Useimmalla on älypuhelimet käytössä, ja sähköpostiviestit näkyy yhtä nopeasti kuin tekstarit. On kiva saada vastausviesti nopeasti, toki ymmärrän, ettei kaikilla ole mahdollisuutta seurata sähköpostiaan koko ajan. Mutta jos ei viestiin vastata ikinä, se ärsyttää. Toivon niissä rapauksissa, että myyjällä on ollut kiire myydä tavaransa ja on suostunut tinkaukseen.  Itse on juurikaan tinkaa, kiinnostun tuotteista, joissa hinta on kohdillaan. Ja hyviä kauppoja olen tehnyt. 

Vierailija
6/7 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vielä loma-aika. Itse pidän kännykänkin kaukana, kun olen esim. mökillä tai ulkomailla. Ilmoitushan on voitu jättää jo paljon aikaisemmin.

Vierailija
7/7 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä