Oleetko oppinut päitämään puolesi tässä maailmassa ja oppinut näkemään esim toisen ihmisen sisimpään oman elämänkokemuksesi ja ajatttelus kanssa?
Itee joskus taii useastikin ajattelisi että oliisin paljon mieluummin halunnut olla sellainen ns kadulla kasvanut.
Kommentit (7)
En ole oppinut. Ihmisten kierous ja epärehellisyys, kun se on kätkettynä ystävällisen hymyn taakse hämmästyttää minua aina uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on justiiin jo sekin kun ihminen on hiljainen ja tavallaan liiaan ujo ja arrka niin muilla ihmisillä tulee helposti se käsitys että tuo ihminen jollaintavallla halveksuuu meitä kun se ei puhu mitäään.
Se onn esimerkiksi js ihminen sanoiisi ihan ääneen että olen ujo ja arka vaiikka livenä niiiin sekin on tavallaan jotenkin outoaa. Siinä synty helposti ristiriiitaisuuksia. Ja ujot ja arat vaikka esiim työhaastattelussa jos ei katsoisi silmiiin niin sekin herättää jo epäilyksiä työnantajasssa kun nykyäään työntekijöiksikin haetaaan sitä ns hyvää tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole oppinut. Ihmisten kierous ja epärehellisyys, kun se on kätkettynä ystävällisen hymyn taakse hämmästyttää minua aina uudestaan.
Kylllä nämä varmaan kaiikki tällaiset sosialistisessa suomessa saaa omat mittasuhteeensa jos ei pysy niin sanotusti tatsisssa mukana niiin asiat kierouutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylllä nämä varmaan kaiikki tällaiset sosialistisessa suomessa saaa omat mittasuhteeensa jos ei pysy niin sanotusti tatsisssa mukana niiin asiat kierouutuvat.
Varmaaan yksi gösta sundgvistin ajatuss herätti siinä mielessä että pitää pystyä poimimaaan ympäristöstä se oleeellisin asia.
En ole kovin hyvä pitämään puoliani, yleensä pakenen . Kieroja ihmisiä koitan välttää.
Olen kuitenkin säästynyt pahimmilta ilkeilyiltä jostain syystä. Ei kenenkään sisintä voi nähdä . No ehkä joskus vilauksen, kyllähän ulkoinen olemus jonkin verran paljastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaaan yksi gösta sundgvistin ajatuss herätti siinä mielessä että pitää pystyä poimimaaan ympäristöstä se oleeellisin asia.
Itelllä varmastikin justiin huomaa sen etttä esim alkuun ottaa se olennainen haltuun ja kääntä se vaikka jotenkin vitsisksi. Vaaatii tietyllä tapaa sellaista ns aivojumppaaa.
Se on justiiin jo sekin kun ihminen on hiljainen ja tavallaan liiaan ujo ja arrka niin muilla ihmisillä tulee helposti se käsitys että tuo ihminen jollaintavallla halveksuuu meitä kun se ei puhu mitäään.