Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Breaking Bad hyvä sarja?

Vierailija
19.07.2021 |

En ole koskaan katsonut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on?

Vierailija
2/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä sarja, on aihepiirinä olevista huumeista mitä mieltä tahansa, niin sen kummemmin spoilaamatta: aluksi komediallinenkin, sitten jatkossa rikos/moraliteetti, jossa rikolliset pikkudiilerit ajautuvat aina vaan syvempiin vesiin ja hyvän ja pahan raja on lähinnä siinä, että vastaan tulee vielä pahempia hahmoja.

Siihen sitten itse viiden tuotantokauden pituisen sarjan lisäksi pitää katsoa myös samoja tapahtumia toisesta näkökulmasta kertova Better Call Saul -sarja, josta vielä tulee kuudes ja viimeinen tuotantokausi 2022, sekä sarjan jatkoelokuva El Camino (2019).

Vierailija
4/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hidastempoinen.

Vierailija
5/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top 10-tasoa ja olen nähnyt paljon. BCS on aivan hulvaton.

6/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kaudet vähän hidastempoisia mutta paranee loppua kohti. Kokonaisuudessaan todella hyvä sarja.

Vierailija
7/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top5 sarja itsellä.

Vierailija
8/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä jaksanut edes ensimmäistä kautta loppuun. Yksikään hahmo ei ole millään lailla kiinnostava, siihen se omalla kohdallani kaatui. Olen katsonut paljon varmasti huonompiakin sarjoja, jos niissä on ollut edes joku hahmo, johon voi jollain tasolla samaistua.

Vierailija
9/14 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä jaksanut edes ensimmäistä kautta loppuun. Yksikään hahmo ei ole millään lailla kiinnostava, siihen se omalla kohdallani kaatui. Olen katsonut paljon varmasti huonompiakin sarjoja, jos niissä on ollut edes joku hahmo, johon voi jollain tasolla samaistua.

No Breaking Badia ei pystykään katsomaan kunnolla jos on se adhd

Vierailija
10/14 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On !

Vierailija
11/14 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Kylmä Rinki - Ozin ja Prison Breakin kans paras mitä on tehty.

Vierailija
12/14 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ottaa huomioon keskimääräisen nykyisten sarjojen tason, niin on se ihan paremmasta päästä. En siltikään itse siitä kauheasti välittänyt. Siitä alkaa olla jo aika kauan, kuin minkään suoratoistopalvelun tuotoksesta viimeksi innostuin sen enempää. 

Vierailija
13/14 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se loistava ja laadukas sarja, mutta toki jos sinun lempisarjojasi on joku Bridgerton, muut aivottomat hömppäromantiikkasarjat ja tositv, niin en voi luvata, että tykkäisit.

Vierailija
14/14 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Ei tosin salkkareille pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän