JYVÄSKYLÄ, mistä BI-GAY samanhenkistä seuraa nuorelle naiselle?
Kommentit (14)
Tiettyjen joukkuelajien treenit. Paareista ainakin Paja.
Tätä en ole koskaan tajunnut...siis jos etsii ystäviä, miksi niiden pitää olla esim. bi tai peräti gay? Heteroille huudetaan että älkää syrjikö homoja, mutta homot sitten syrjivät meitä?
Tiedät kyllä ne oikeatkin sivustot.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:12"]
Tätä en ole koskaan tajunnut...siis jos etsii ystäviä, miksi niiden pitää olla esim. bi tai peräti gay? Heteroille huudetaan että älkää syrjikö homoja, mutta homot sitten syrjivät meitä?
[/quote]
No tämä. Ja tosiaan sitten se, että onko ap:n identiteetti ainoastaan seksuaalisuus, vai onko hänessä muutakin. Miten pelkällä seksuaalisen suuntautumisen rajaamalla voi taata sen, että toinen on samanhenkistä seuraa?
Vakiopaine ja setan bileet ilokivessä? Jonkin verran myös Musta kynnys.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:12"]
[/quote]
Toisilla epäheteroilla on samanlaisia kokemuksia. Identiteetin etsiminen voi olla hankalaa, ja sitä vaan kohtaa erilaisia asioita kuin heterot. Tuskin ap nyt haluaa karsia kaikki heterot piireistään, mutta itse tiedän, kun omissa piireissä on pitkään ollut vain heteroita, että joskus haluaisi tavata "kaltaisiaan". En tiedä, olitko tosissasi, mutta selitinpä kuitenkin. :)
Tänään olisi kyllä panettanut, lyhyt käsämekko päällä ja pikkarit märkänä. Rannalla olisin voinut nussia ketä vaan.
No voisiko tässä olla kyse ihan siitä, että aloittaja olisi vailla parisuhdetta. Silloin samanhenkisestä seurasta todella olisi iloa.
Mutta koska homot ovat ihan tavallisia ihmisiä, niin varmaan heitä on joka baarissa. On vähän vaikea varmaan saada elanto baarista näin pienessä kaupungissa, jos muut käännytetään ovelta.
Täällä yksi:) mäkin kaipaisin ystäviä itselleni. Itse olen bi