tapailu ja yhteydenotto
Kertokaapas KOKEMUKSIA ei mitään av-teorioita siitä, että kumpi oli aloitteellisempi osapuoli ja miten suhteen loppujenlopuksi kävi?
Itsellä sellainen tilanne että mies ei ole hetkeen ehdottanut tapaamisia, kaikki tulee minun aloituksestani. Mutta kun ehdotan tapaamista, mies kyllä järjestää niin että se onnistuu Vaikka vähän hankalaa olisikin. Kun olemme yhdessä, kaikki on ihanaa ja mies vaikuttaa todella ihastuneelta. Aluksi hän oli aktiivisempi osapuoli.
Itse en jaksa minkäänlaisia ihmissuhdepelejä yms ja kysyisinkin mielipidettä tai onko kokemusta että voiko tällaisesta tulla ikinä mitään vakavampaa?
Kommentit (6)
Mä olen sitä mieltä, että jos mies on kiinnostunut niin hän pitää yhteyttä välittämättä mistään "säännöistä". Jos vähänkin pitää arpoa, niin ei, mies ei ole kiinnostunut. Ei ainakaan muusta kuin seksistä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:31"]Mä olen sitä mieltä, että jos mies on kiinnostunut niin hän pitää yhteyttä välittämättä mistään "säännöistä". Jos vähänkin pitää arpoa, niin ei, mies ei ole kiinnostunut. Ei ainakaan muusta kuin seksistä.
[/quote]
Ok. Mut jos mies sanoo olevansa kiinnostunut muutenkin?
Samaa mieltä. Jos haluaisi sun seuraa, tekisi itsekin aloitteita.
Mulla sama tilanne, ja sehän tarkoitti että mies olikin kohta ehdottamassa josko oltaisiin vaan kavereita. Jooei olla. Löysin paremman :-)
Mulla kusi kyllä pahasti. Jos mies alkaa passivoitua niin se on mielestäni huono merkki :(
Mutta toki tilanteet ja ihmiset ovat erilaisia.