Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideittailusta (mies dumppasi kuvan nähtyään 4v sitten, nyt taas yhteydessä)

Vierailija
25.07.2014 |

Sinkkuunnuin vuosi sitten ja laitoin nyt ilmoituksen nettideittisivustolle. Eräs mies, joka kyllä näytti jo ilmoituksen kuvassa tutulta, lähestyi viestillä ja olemme nyt vaihdelleet viestejä. Mulla ei ole ilmoituksessa kuvaa ja pyysin mieheltä sähköpostiosoitetta sen lähettääkseni. Osoite tuntui kumman tutulta ja kaivelin "hömppäsähköpostini" arkistoja. Sieltä löytyikin viesti, jossa olin lähettänyt kuvani tälle miehelle vuonna 2010 ja mies oli vastannut kuvan nähtyään, että kiitos ei.

Nyt mietin mitä teen. Teoriassa tuo mies tuntuu kiinnostavalta, mutta sanoisinko, että olemme joskus aiemmin viestitelleet eikä häntä silloin kiinnostanut. Nyt olemme molemmat tietenkin 4 vuotta vanhempia, mutta olen satavarma, että miehen nykyinen profiilikuva on sama kuin silloin. Todellisesta ulkonäöstä ei siis ole tietoa, sillä kuva voi olla ok tai sitten ei. Hän on kuitenkin jo kerran tyrmännyt mut kuvan nähtyään.

Osaisiko av auttaa tässä elämää suuremmassa ongelmassa? :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehelle, miten viimeksi kävi. Älä lähetä kuvaa. Katso mitä mies vastaa.

Vierailija
2/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohita tuo tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin sille, että kiitos ei.

Vierailija
4/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelin eräälle miehelle vuosia sitten nettideitti saitin kautta. Hän ei ollut kummoisen näköinen, 10 vuotta minua vanhempi ja kalju. Minulla ei ollut kuvaa, ja hän sitten pyysi että laittaisin kuvaa ja halusi facebook kaveriksi. Ei kestänyt kauaa ennen kuin hän laittoi ettei tunnu miltään... En ymmärtänyt miten sellaista voi sanoa tapaamatta. Jos hän osuisi kohdille taas ei kiinnostaisi.

Vierailija
5/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pinnallisen kusipään kanssa pitäisit yhteyttä ? laita sille ei kiinnosta kiitos. jos kysyy miksi ei, vastaat 'etsin komeampaan miestä'.

Vierailija
6/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä lyö päätä enää seinään. Laita itse sille, ettei kiinnosta.

Vierailija
7/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ensin tuore kuva ja kun on lähettänyt sen vastaa lyhyesti "kiitos ei".

Vierailija
8/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennut miehen pinnalliseksi jo aiemmin, joten miksi edes mietit?

Vierailija
9/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet on piirit

Vierailija
10/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ei ole neljäsdä vuodessa netistä naista löytänyt, niin en olisi yhteydessä. Se om joko vanha kuva tai ei edes hänen oma kuvansa. Unohda.

Vierailija
11/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin näteimmän kuvan minkä löydän tai otattaisin semmoisen. Lähettäisin sen miehelle, mutta liittäisin viestin, että tässä kuva, mutta ei tarvitse ottaa enää yhteyttä, kun kerran olet minut kuvan takia jo tyrmännyt. Kiitos hei ja hyvää loppu kesää!

Vierailija
12/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 15:25"]

No jos se ei ole neljäsdä vuodessa netistä naista löytänyt, niin en olisi yhteydessä. Se om joko vanha kuva tai ei edes hänen oma kuvansa. Unohda.

[/quote]

Häh, olenhan mä itsekin taas nettipalstalla! En mä ole välillä käynyt katsomassa onko mies siellä roikkunut (tosin jos kuva on sama ja jo nimimerkkikin soitti kelloja niin ilmeisesti ainakin samantyylisellä ilmoituksella on ollut silloin ja nyt). Anyway, mietin huomiseen mitä teen. Tällä hetkellä aikomuksena on laittaa viesti ja kertoa miten "edellisellä kerralla" kävi, mutta katsotaan.

Vierailija
13/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen ääliö. Älä tuhlaa siihen aikaa. 

Vierailija
14/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä iltavuorolle kommentoitavaksi :) Ap

Vierailija
15/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa nousee esiin:

-Naisten vahva kostomentaliteetti: "sano sille ettei kiinnosta, siitäpä saa" (vaikka siis ap sanoi, että periaatteessa häntä kiinnostaa)... montakohan hyvää miestä naisilta on mennyt ohi ton älyttömän shown pitämisen vuoksi? No kukin tavallaan. Voi sitten vanhainkodissa muistella, että pääsinpäs ilkeilemään.

-Miehen syyttäminen pinnalliseksi. Kuitenkin kaikki tiedetään kumpi se pinnallisempi sukupuoli on. Ihan kuin miehellä ei saisi olla mitään odotuksia. 

Haha, joo ehkä se Turun evoluutipsykologian kurssi pitäisi määrätä pakolliseksi lukioihin :D

Vierailija
16/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, että hän on torjunut sinut jo kerran vuosia sitten nähtyään kuvasi, joten kysy miksi nyt kiinnostaisi. Kysy onko hän edelleen yhtä pinnallinen.

Vierailija
17/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän leikkisin miehen kanssa. Älä kerro mitään 4 vuoden takaisesta jutusta vaan maalaa itsestäsi tosi upea kuva, vaikka keksittykin, ja laita joku tosi nätti kuva tai nappaa kuvahausta joku epäselvä silhouette auringonlaskua vasten missä näkyy isot tissit ym. Sitten olet olevinasi tosi kiinnostunut miehestä ja pidät sitä roikkumassa kunnes jossain vaiheessa tyrmäät sen täysin. Ihan hemmetin pinnallinen tyyppi jos pelkän kuvan perusteella lemppaa. Jos ei ole tähän mennessä naista löytänyt niin jotain voi siitäkin päätellä. Anna kaverille opetus. 

Vierailija
18/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä mieheltä tarkempaa kuvaa ja sen saatuasi sanot kiitos ei.

Ajattelitko että olet nyt vetävämmän näköinen ja kelpaatkin miehelle...että jos koittais toisen kerran.

Vierailija
19/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kuvan perusteella voi lempata, jos siitä selviää, ettei kiinnosta. Ketä muka kiinnostaisi fiksun kuuloinen hauska seuramies, jonka ulkonäkö ei nappaa yhtään. Ei ketään.

Vierailija
20/28 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap mahtanut olla melkonen norsu 4v sitten