G: missä asiassa olet parempi kuin miehesi?
Kommentit (18)
Olen parempi kokki, parempi käsitöissä, parempi pienten asioiden korjaamisessa, parempi ratsastaja, minulla on pidemmät hermot.
Esim. ruuanlaitossa, raha-asioissa, uimisessa, yleisessä organisoinnissa, laulamisessa.
Siivoamisessa, keskustelemisessa, tunteiden näyttämisessä, matematiikassa, kielissä, asioiden suunnittelussa, meikkaamisessa, heräämisessä
Ruoanlaitossa, asioiden järjestelemisessä, tiedonhankinnassa, ratsastamisessa, valokuvauksessa. Osaan useampaa kieltä, olen parempi matematiikassa, olen lahjakkaampi kirjoittaja. Minulla on laajempi yleissivistys.
Kirjoittamisessa, asioiden yhteen sovittamisessa, ruuan laitossa, asioiden selvittämisessä, säästämisessä, suihinottamisessa, valokuvaamisessa.
Kirjoittamisessa, ruoanlaitossa, leivonnassa, puutarhan hoidossa. Ne nyt ainakin.
Monessakin. Ei jaksa laskea, varmasti miehelläkin on monta jossa on minua parempi.
Minulla on parempi tilannetaju ja käytöstavat, olen parempi raha-asioissa ja ruuanlaitossa (ainakin omasta mielestäni :D).
Kaikessa, paitsi en kielten osaamisessa.
Asioiden muistamisessa, organisoimisessa ja muutenkin järjestyksen pidossa (mieheni on kauhean hajamielinen ja huolimaton).
Valokuvaamisessa, musiikissa, piirtämisessä ja kirjoittamisessa.
Minulla on parempi fyysinen kunto, jaksan esim. juosta pidempiä lenkkejä ja "lankuttaa" pidempään kuin hän (minä harrastankin liikuntaa, hän ei).
Kirjoittamisessa, vauvan hoidossa, ruoanlaitossa, siivoamisessa, tavaroiden etsinnässä...ainakin.
En missään - eiku laihduttamisessa!
Vittuilussa.